StoryEditorOCM
Biznissavjeti potrošačima

Teleoperateri se 'tuku' za svakog korisnika, ali ne smiju otezati s prijenosom broja: jeste li znali da kod njihovog namjernog odugovlačenja imate pravo na odštetu?

26. ožujka 2019. - 20:01

Odugovlačenje s prijenosom telefonskog broja kako bi se što dulje zadržalo korisnika u svojoj mreži, ustaljena je praksa gotovo svih teleoperatera. Namjerna kašnjenja počela su ih, međutim, skupo koštati, pogotovo kad su u pitanju prijenosi više brojeva na jednom zahtjevu (tvrtke, obrti, OPG-ovi i slično).

Brojni potrošači, naravno, ni ne znaju kad mogu uputiti zahtjev teletvrtki za odštetu, odnosno kad je "probijen" rok za prijenos broja, pa ih iz Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) upućuju u njihova prava.

– Postupak prijenosa broja u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži može trajati maksimalno pet radnih dana od dana kada je stari operator zaprimio zahtjev od novoga. Dvije su iznimke: ako je sam korisnik u zahtjevu naveo željeni...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 19:49