Komunikacija je ključ uspjeha u poslovnom svijetu. Onaj tko je majstorirao ćakulu, voli biti okružen i raditi s ljudima i zna brzinom munje pronaći rješenje za sve probleme, idealan posao može pronaći u kompaniji kojoj je cilj povezati sve korisnike svojih usluga u Hrvatskoj te im osigurati sve prednosti koje pruža digitalizacija.
Kako je to biti agent u kontaktnom centru i započeti od ‘0‘ ispričao nam je simpatični Domagoj Tomljanović, danas voditelj tima odjela za prodaju i brigu o korisnicima, koji je svoju karijeru u Hrvatskom Telekomu započeo sad još davne 2015. godine.
Završio je za konobara, ali karijera mu je otišla u totalnom drugom smijeru. Za sve naše čitatelje, gladne dobre priče o poslovnom uspjehu, sramežljivom početku i brzom napretku, Domagoj nam je otkri...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....