StoryEditorOCM
Biznis'blackface'

Velika sramota za poznati modni brend: zbog rasističkog skandala iz prodaje povlače luksuzni pulover bizarnog dizajna

Piše novac.hr
7. veljače 2019. - 18:23
Gucci

Nakon što su se javnost digla na noge jer Guccijev pulover podsjeća na lice Afroamerikanaca, luksuzni je modni brend taj proizvod povukao iz ponude, piše Bloomberg.

Tzv. “blackface” ('crno lice' u doslovnom prijevodu) odnosi se na kazališnu šminku koja služi za transformaciju izvođača u karikirani i stereotipni lik Afroamerikanca te je stoga simbol rasističkih predrasuda. Budući da Guccijev crni pulover pokriva donju polovicu lica, a oko usta ima prorez crvene boje, neodoljivo podsjeća upravo na “blackface”, piše novac.hr. Talijanski se modni brend odmah ispričao i obećao ukloniti svoj 890 dolara vrijedan proizvod iz prodaje. Iz kompanije su dodali i da će učiti iz svoje greške i povećati raznolikost među zaposlenicima.

 

U posljednje se vrijeme niz modnih brendova našlo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2024 20:30