Strategija privatizacije za preostali dio neprivatiziranog turističkog portfelja, u kojoj će biti definirani pojedinačni modeli privatizacije za svako od 13 društava iz kataloga investicija Ministarstva turizma objavljenog ove godine, intenzivno se priprema i uskoro se očekuje njezin dovršetak i predstavljanje, doznaje se od ministra turizma Veljka Ostojića.
Ne iznoseći više detalja u vezi te strategije ministar naglašava da je, s obzirom na stanje u tih 13 neprivatiziranih društava, skloniji modelu prodaje nego ulaska u javno-privatno partnerstvo (JPP) budući smo, kako kaže, "u prošlosti imali iskustva u turističkom sektoru s određenim oblicima JPP-a koji se nisu pokazali najuspješnijima, te bi iz toga trebali nešto naučiti".
Osim pripreme strategije, napominje da su...
Ne iznoseći više detalja u vezi te strategije ministar naglašava da je, s obzirom na stanje u tih 13 neprivatiziranih društava, skloniji modelu prodaje nego ulaska u javno-privatno partnerstvo (JPP) budući smo, kako kaže, "u prošlosti imali iskustva u turističkom sektoru s određenim oblicima JPP-a koji se nisu pokazali najuspješnijima, te bi iz toga trebali nešto naučiti".
Osim pripreme strategije, napominje da su...