StoryEditorOCM
Hrvatskapopust u krizi

Hrvati na internetu ismijavaju ‘akcije‘ u supermarketima u kojima je nova cijene viša od one stare. Kad su saznali o čemu se zapravo radi, počeli su plakat

Piše Marin Prvan
18. lipnja 2022. - 11:06

Vjerojatno ste proteklih tjedana na društvenim mrežama nabasali na slike, kako su ih vaši prijatelji ironično nazvali, "akcijskih cijena" ispod kojih je istaknuta ona prethodna, a koja je - niža! I dok se ljudi u komentarima zajedno rugaju "gluposti" iza ovakvih, kako misle, neobičnih ponuda, nisu informirani da se ovdje radi o nečemu potpuno drugome.

Naime, cifra koja je istaknuta ispod one aktualne je ona najniža za taj artikal u posljednjih mjesec dana. Tako na priloženoj slici možemo vidjeti da je mladi kelj sada 7,99 kuna, a u proteklih 30 dana je, u nekom trenutku, bio na čak 4,64 kune. Dakle, a suprotno od onoga na što su kupci navikli, izložene nekadašnje cijene nisu one na koje se obračunava akcijski popust, već ilustracija kako inflacija, s (malim) vremenskim odmakom, u...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. studeni 2024 16:18