Imaju li hrvatski potrošači adekvatan sustav zaštite kad su u pitanju usluge koje pružaju turističke agencije?
Posebno ako one odu u stečaj?
Ako je suditi prema posljednjih nekoliko slučajeva, očito je da ta zaštita ne funkcionira te da bi, zbog korone, mnogi potrošači u slučajevima stečajeva mogli ostati zakinuti.
Najpoznatiji takav slučaj bio je onaj s agencijom Kompas, a sada je to, pak, slučaj s Kontakt Toursom, tvrtkom koja je službeno u stečaj otišla 11. siječnja ove godine, a mnogim roditeljima ostala dužna za neizvršeno putovanje još iz rujna 2020.
Prema zakonu, svaka agencija koja pruža usluge paket-aranžmana mora imati policu osiguranja u slučaju stečaja s osiguranim iznosom od minimalno deset posto ukupno ostvarenog prometa u paket-aranžmanima u protekloj go...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....