Svi su imali svoje planove, svi su imali uredne dokumente i karte za let Eurowingsa iz Splita za Düsseldorf, ali svi na odredište nisu stigli.
Ostali su u Zračnoj luci Split, nisu se mogli ukrcati u zrakoplov, nisu prošli check-in. Kad su se prijavili na šalteru za check-in, službenici na aerodromu su im rekli da ne mogu dalje. Njihovi razlozi putovanja aerodromskom osoblju nisu bili opravdani.
Dogodilo se to putnicima među kojima je bilo i nekoliko pomoraca, kao i ljudi koji su iz poslovnih ili obiteljskih razloga krenuli u Njemačku. Naći se u situaciji da imate kartu za let koji ste platili, da vas u Njemačkoj čekaju poslovni partneri ili kći koja hitno treba vašu pomoć, ili produžavate dalje do luke u kojoj ćete se ukrcati na brod – teško je to proživljavati bez ikakvog upozoren...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....