Hrvatski sabor donio je danas Zakon o zaštiti potrošača koji bi hrvatskim potrošačima trebao zajamčiti višu razinu zaštite od one koju imaju sada.
Kod svih posebnih oblika prodaje trgovci će morati isticati dvije cijene - redovnu i cijenu koja važi za trajanja takvog oblika prodaje, dakle sezonskog sniženja, rasprodaje, akcijske prodaje, prodaje proizvoda s greškom i onih kojima istječe rok. Odnosi se to i na sve ostale posebne ponude u kojima se može kupovati po nižim cijenama, primjerice, u kasnonoćnoj kupnji, rođendanima pojedinih trgovačkih centara i slično.
Sezonsko sniženje moći će se provesti najviše tri puta godišnje - između 27. prosinca i 10. siječnja, 1. i 15. travnja, te između 10. i 25. kolovoza i moći će trajati najdulje 60 dana. Akcijska prodaje ne može t...
Kod svih posebnih oblika prodaje trgovci će morati isticati dvije cijene - redovnu i cijenu koja važi za trajanja takvog oblika prodaje, dakle sezonskog sniženja, rasprodaje, akcijske prodaje, prodaje proizvoda s greškom i onih kojima istječe rok. Odnosi se to i na sve ostale posebne ponude u kojima se može kupovati po nižim cijenama, primjerice, u kasnonoćnoj kupnji, rođendanima pojedinih trgovačkih centara i slično.
Sezonsko sniženje moći će se provesti najviše tri puta godišnje - između 27. prosinca i 10. siječnja, 1. i 15. travnja, te između 10. i 25. kolovoza i moći će trajati najdulje 60 dana. Akcijska prodaje ne može t...