Dio golemog javnog duga od 180 milijardi kuna Vlada je odlučila pokriti monetizacijom autocesta, odnosno njihovim davanjem u koncesiju za razdoblje od 30 do 50 godina.
Banski su dvori u četvrtak otvorili proces traženja koncesionara za domaće autoceste, a riječ je o ukupno 1024 kilometra već izgrađenih prometnica kojima upravljaju tvrtke “Hrvatske autoceste” (HAC) i “Autocesta Rijeka–Zagreb” (ARZ), te još 30 kilometara autocesta čija je izgradnja pri kraju. Nastavak izgradnje Dalmatine prema dolini Neretve i Dubrovniku kao planiranom cilju nitko nije ni spomenuo, pa nije teško zaključiti da će hrvatski jug, a time i teritorij EU-a, ostati u cestovnoj izolaciji.
Ta Vladina odluka digla je na noge opoziciju, pa su iz HDZ-a poručili da onaj tko je odlučio dati ceste...
Banski su dvori u četvrtak otvorili proces traženja koncesionara za domaće autoceste, a riječ je o ukupno 1024 kilometra već izgrađenih prometnica kojima upravljaju tvrtke “Hrvatske autoceste” (HAC) i “Autocesta Rijeka–Zagreb” (ARZ), te još 30 kilometara autocesta čija je izgradnja pri kraju. Nastavak izgradnje Dalmatine prema dolini Neretve i Dubrovniku kao planiranom cilju nitko nije ni spomenuo, pa nije teško zaključiti da će hrvatski jug, a time i teritorij EU-a, ostati u cestovnoj izolaciji.
Ta Vladina odluka digla je na noge opoziciju, pa su iz HDZ-a poručili da onaj tko je odlučio dati ceste...