Da većina hrvatskih potrošača sumnja kako ih se vara pri prodaji parfema svjedoče brojni mailovi, upiti i komentari koje smo dobili nakon objave tekstova o spomenutoj tematici.
Podsjetimo, redakciji "Slobodne" obratila su se dva kupca koja su tvrdila kako su testeri bili znatno intenzivniji od parfema koji su im prodani, a riječ je bila o proizvodima brandova Armani i Dior.
Svjedočanstva dvoje čitatelja pokrenula su, ponavljamo, cijelu lavinu reakcija, te nagnala i jednu lobisticu za kozmetičku industriju, zaposlenu u Njemačkoj (točni podaci poznati redakciji), da nam se obrati i ukaže na činjenicu da pojedini poslovni subjekti nabavljaju parfeme sumnjivim kanalima, pa se među njima nađu i krivotvorine koje plaćamo po cijenama originala.
- Postoji jedan veliki problem u prod...
StoryEditorOCM
Hrvatskaevo kako nas varaju
Strana lobistica kozmetičke industrije nam je otkrila prljavi trik domaćih parfumerija: U testere stave parfemsku, a uvale nam toaletnu vodu
9. siječnja 2017. - 22:31
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?