Vlada je uvijek razmatrala nekoliko modela vraćanja dugova Hrvatskih autocesta (HAC) i Autoceste Rijeka-Zagreb (ARZ), pri čemu je monetizacija najpovoljnija s obzirom na taj cilj, rekao je Hini dobro upućen izvor, komentirajući današnje napise u dnevnom tisku kako postoji rezervni plan za monetizaciju - privatizacija HAC ONC-a.
Prema medijskim napisima, Vlada ima rezervni plan za monetizaciju autocesta, ako Ustavni sud odobri održavanje referenduma o monetizaciji i ako ona na referendumu propadne. U tom slučaju, piše današnji Jutarnji list, Vlada planira privatizaciju tvrtke za održavanje i naplatu autocesta, HAC-ONC-a kroz model inicijalne ponude dionica (IPO).
Po tome scenariju, ARZ bi bio pripojen HAC-u, a potom bi država kroz HAC dala na prodaju 51 posto vlasništva u HAC-ONC...
Prema medijskim napisima, Vlada ima rezervni plan za monetizaciju autocesta, ako Ustavni sud odobri održavanje referenduma o monetizaciji i ako ona na referendumu propadne. U tom slučaju, piše današnji Jutarnji list, Vlada planira privatizaciju tvrtke za održavanje i naplatu autocesta, HAC-ONC-a kroz model inicijalne ponude dionica (IPO).
Po tome scenariju, ARZ bi bio pripojen HAC-u, a potom bi država kroz HAC dala na prodaju 51 posto vlasništva u HAC-ONC...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....