Na dosadašnju promidžbu za parlamentarne izbore najviše je, 8,4 milijuna kuna, potrošila Restart koalicija okupljena oko SDP-a, pokazuju prva financijska izvješća koja su svi izborni sudionici morali objaviti sedam dana prije izbora.
Od dopuštenih 15 milijuna (1,5 milijuna po jedinici), Restart je na promidžbu u deset izbornih jedinica u Hrvatskoj potrošio 8,4 milijuna, najviše u 7. i 8. jedinici (po milijun kuna).
HDZ-ovi izborni troškovi u deset jedinica u Hrvatskoj iznose 7,1 milijuna kuna, a najviši su (873 tisuće) u 8. jedinici. U 11. izbornoj jedinici, u kojoj bira dijaspora, troškovi su pola milijuna kuna.
Izborni troškovi Domovinskog pokreta Miroslava Škore iznose 1,8 milijuna kuna, Mosta 750 tisuća kuna, a koalicije Možemo! 400 tisuća kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....