StoryEditorOCM
Svijetnove potrebe

Kako je pandemija promijenila potrošačke navike: kupuju se dezinfekcjski gelovi, trenirke i wi-fi žaruljice, a neki proizvodi ispali su iz ‘košarice‘

16. ožujka 2021. - 09:51
15 March 2021, Rhineland-Palatinate, Mainz: A woman carries shopping bags downtown. The state capital is responding to the rising incidence to protect the public against coronavirus infections. Thus, as of Tuesday, more restrictions apply again in trade, sports and leisure. Among other things, it must close the only recently opened trade again. ”Appointment shopping” remains possible, however, said the Mayor of Mainz, Ebling. Photo: Andreas Arnold/dpa (Photo by Andreas Arnold/DPA/dpa Picture-Alliance via AFP)Andreas Arnold

Velika pandemijska potražnja za proizvodima kao što su sredstva za dezinfekciju ruku, trenirke i majice potaknula je britansku vladu da izmijeni popis osnovnih potrepština za izračun troškova života.

Popis više od 700 proizvoda koji se koristi za izračun inflacije sada uključuje donji dio muške i gornji dio ženske trenirke, što odražava pomak prema ležernijoj odjeći, objavio je državni ured za statistiku ONS u godišnjoj reviziji.

"To je posebno važno jer se čini da je zaključavanje zbog koronavirusa ubrzalo taj trend, a trgovci određene odjevne predmete sve češće označavaju kao kućnu odjeću", rekla je voditeljica odjela ekonomske statistike ONS-a Sam Beckett.

Prodaja trgovaca poput Boohooa i M&S-a raste u posljednje vrijeme zahvaljujući ljubiteljima mode koji u ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. travanj 2024 23:06