Novopečena zabrana prodaje alkohola u prostorima oko stadiona zadat će snažnu glavobolju najvećoj svjetskoj pivovari Anheuser-Busch InBev (AB InBev) čiji je brend Budweisert glavni sponzor Svjetskog nogometnog prvenstva.
Nakon iznenadne odluke Katra u posljednjem trenutku, na Twitteru su napisali: ‘Pa, ovo je čudno’, no tvit su ubrzo izbrisali. Budweiser je imao koncesiju za prodaju bezalkoholnog i alkoholnog piva, za što je platio 75 milijuna dolara.
Ovo natjecanje svake četiri godine obično poveća potrošnju piva na globalnoj razini, a belgijski brendovi kao što su Stella Artois i Corona žele profitirati od milijuna dolara koje su platili da budu na turniru. Svjetsko nogometno prvenstvo 2014. povećalo je za 140 milijuna litara prodaju piva AB InBev u Brazilu, njegovu drugo...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....