Dvomotorni turboelisni zrakoplov s 58 putnika i četiri člana posade letio je iz Cascavela u južnoj brazilskoj državi Paraná do glavne zračne luke u gradu Sao Paulo kada se srušio u obližnjem Vinhedu, priopćio je zrakoplovni prijevoznik Voepass.
Videozapis koji je podijeljen na društvenim mrežama pokazao je nešto što je izgledalo kao avion koji se spušta iza skupine drveća, praćen velikim oblakom crnog dima.
Snimke koje kruže društvenim mrežama pokazuju kako se avion okomito spušta te spiralno pada, prenosi BBC. Grad Vinhedo se nalazi oko 80 km sjeverozapadno od Sao Paula.
Lokalni mediji objavili su da nema preživjelih, prenosi Reuters.
"Još uvijek nema potvrde o tome kako je došlo do nesreće niti o trenutnom stanju ljudi u zrakoplovu", stoji u priopćenju zrakoplovne tvrtke.
Tvrtka je priopćila da ne može pružiti dodatne informacije o tome što je uzrokovalo pad zrakoplova koji je imao registraciju PS-VPB.
Lokalne vlasti objavile su da je zrakoplov sletio na stambenu zgradu.
Policija i vatrogasci su na mjestu događaja, a lokalne bolnice u stanju pripravnosti.
Brazilski predsjednik Luiz Inácio Lula da Silva održao je minutu šutnje na događaju na kojem je prethodno govorio.
Na društvenim mrežama objavio je vijest o nesreći: “Vrlo tužno. Sva moja solidarnost s obiteljima i prijateljima žrtava”, napisao je.
Na snimci se vidi kako avion pada u kovitu. Budući da se okreće na lijevu stranu, jasno je da je, iz za sada neutvrđenog razloga, došlo do sloma uzgona i to najprije na tom krilu. Do sloma uzgona dolazi kad je napadni kut krila prevelik u odnosu na nadolazeću struju zraka.
Slom uzgona trebalo bi biti lako kompenzirati ako pilot pravodobno utvrdi na koju stranu se avion okreće i odmah komandu dubine stavi u neutralu, a kormilom pravca zaustavi rotaciju. Međutim, očito se sve dogodilo na maloj visini kad više nije bilo vremena za reakciju. Istraga će morati utvrditi zasto je uopće došlo do sloma uzgona i pada u kovit.
S obzirom na to da je dan očito bio s dobrom vidljivošću, pitanje je zašto pilot nije reagirao već u fazi kad su mu senzori morali pokazati da se nalazi u prevučenom letu koji prethodi slomu uzgona.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....