Nakon iscrpne istrage jučer je francuski istražiteljski ured za sigurnost civilnog zračnog prometa BEA konačno objavio finalni izvještaj o uzrocima avionesreće i pada aviona Air Francea 447 na letu Rio - Pariz 1. lipnja 2009. u kojoj je živote izgubilo 228 ljudi, među kojima i jedan hrvatski pomorac.
Direktor BEA-e, Jean-Paul Troadec, potvrdio je da su uzroci te stravične nesreće kombinacija tehničkih i ljudskih faktora.
Prema podacima iz crnih kutija koje su na dnu Atlantika pronađene u svibnju 2011. utvrđeno je da je nesreću, među ostalim, prouzročilo zamrzavanje sondi za mjerenje brzine.
Također su utvrđene greške na tzv. fly directoru, odnosno pokazatelju letenja koji pilotima zbog kvara nije pokazivao točnu poziciju zrakoplova, zbog čega je posada aviona pogrešno reagi...
Direktor BEA-e, Jean-Paul Troadec, potvrdio je da su uzroci te stravične nesreće kombinacija tehničkih i ljudskih faktora.
Prema podacima iz crnih kutija koje su na dnu Atlantika pronađene u svibnju 2011. utvrđeno je da je nesreću, među ostalim, prouzročilo zamrzavanje sondi za mjerenje brzine.
Također su utvrđene greške na tzv. fly directoru, odnosno pokazatelju letenja koji pilotima zbog kvara nije pokazivao točnu poziciju zrakoplova, zbog čega je posada aviona pogrešno reagi...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....