StoryEditorOCM
4 kantunaTRŽNICA DAJE U ZAKUP SLOBODNE PROSTORE NA POLUOTOKU, MELADI I VOŠTARNICI

Evo kako direktor Tomislav Letinić objašnjava propast projekta "Stare pijace"

3. kolovoza 2019. - 00:10
stara_pijaca20-220619

Zadarska "Tržnica" je raspisala javni natječaj za zakup svojih slobodnih poslovnih prostora, površina i prodajnih mjesta, među kojima je najveći poslovni prostor nekadašnje "Poljoapoteke" na gradskoj tržnici. Radi se o 225 kvadrata u kojima "Tržnica" želi vidjeti restoran, rok je deset godina, a cijena zakupa 22.685 kuna bez PDV-a.

"Tržnica" nastoji popuniti svoje trenutno slobodne i nerezervirane prostore na Meladi, Voštarnici i na Poluotoku.

- Na Meladi se radi o tri prostora među kojima su prostori za ribarnicu i pekarnicu od kojih su prethodni ponuđači odustali. Umjesto jedne drvene kućice, odlučili smo, ako za to bude zainteresiranih, otvoriti pečenjarnicu, računajući da bismo s time obogatili ponudu te tržnice. Zbog toga su i cijene najma nešto snižene. Tu su i dva slobodna mjesta ispred ribarnice na Poluotoku koja su dosada bila samo u dnevnom ili povremenom najmu, kaže direktor "Tržnice" Tomislav Letinić.

Istovremeno dok "Tržnica" pokušava proširiti svoje kapacitete, projekt "Stare pijace" na Poluotoku doživio je debakl – sve je zamišljeno kao mjesto na kojemu će se prodavati i promovirati najbolji proizvodi i proizvođači zadarskog kraja poput maslinovog ulja, vina, rakija, Maraschina, paškog sira, ninskog šokola, pršuta, ribljih proizvoda, meda, kozmetike, autohtonih suvenira i ostalih domaćih proizvoda. Priča je zamišljena na rok od pet godina, trebala se odvijati od travnja do listopada, ali je već sada jasno da se radilo o promašaju.

Prostor "Stare pijace" je pust.

- Jest, pust je, a takav će i ostati sve dok proizvođači ne dođu i prijave se za prodaju svojih proizvoda! Očito je da tržnica još nije u toj mjeri atraktivan prostor kao onaj na Rivi ili kod Arheološkog muzeja. Proizvođači su tražili baš ta prodajna mjesta, ali ona nisu u našem vlasništvu, objašnjava direktor Letinić.

Na temelju čega se onda očekivalo popunjavanje "Stare pijace"?

- Projekt je pripreman godinu i pol dana, obavili smo niz razgovora s certificiranim proizvođačima kojima smo trebali pružiti marketinšku potporu i osigurati programe koji bi na tržnicu privukli ljude. Svi su bili zainteresirani dok se projekt pripremao. Međutim, na otvorenju ih je bilo samo deset, a nakon prvog tjedna ostalo ih je svega troje. Jednima je bilo vruće, drugi su zaželjeli atraktivnije lokacije, treći su htjeli raditi samo povremeno. Što god smo pokušali napraviti, nije bilo dovoljno interesa.

I što sada?

- Bez certificiranih proizvođača, sa "Starom pijacom" nemamo čistu priču. Očekuje nas druga runda razgovora i pregovora s proizvođačima. Odlučili smo sačekati rujan, kada u Zadar dolaze veće grupe turista i gostiju s kruzera, te dotle osmisliti "programske pakete" kojima bismo ih privukli, najavljuje direktor Tomislav Letinić.

05. studeni 2024 06:28