Zaposlenici zadarske gradske uprave Renata Vukašina, Sandra Kozina i Mateo Šimunov bili su članovi stručnog povjerenstva za nabavu koji su potpisali zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda pristiglih u postupku javne nabave kojom je Grad Zadar želio angažirati neku tvrtku za usluge čišćenja uredskih prostorija. Spomenuti je trojac obavio svoj posao 7. studenoga i svoj prijedlog dostavio gradonačelniku Branku Dukiću.
Mada su sve tri pristigle ponude ocijenjene kao valjane, po prijedlogu povjerenstva trebalo je – poništiti postupak javne nabave! A onda, istog tog 7. studenoga, gradonačelnik Dukić prihvaća taj prijedlog i potpisuje obavijest o poništenju postupka javne nabave.
U obrazloženju svoje odluke, Dukić se oslanja na stav povjerenstva i kaže:
-Nakon otvaranja ponuda utvrđeno je da u ponudbenom troškovniku nisu obuhvaćeni svi poslovni prostori koje je potrebno čistiti.
Iz toga bi se dalo zaključiti da je netko u gradskoj upravi smetnuo s uma koliko to kvadrata uredskih prostorija ima Grad Zadar, pa neke od njih nisu uvrštene u javnu nabavu. A kad je tako, sugerirali su članovi povjerenstva, a gradonačelnik Dukić prihvatio, „naručitelj je obvezan poništiti postupak jednostavne nabave jer su postale poznate okolnosti zbog kojih bi došlo do sadržajno bitno drukčijeg poziva na dostavu ponuda da su bile poznate ranije”.
I to je to: netko se od trenutka kada je javni poziv raspisan, pa do otvaranja ponuda, dosjetio da svi gradski uredski prostori nisu navedeni. U lanjskom natječaju je pet, a u ovogodišnjem šest lokacija, što znači da je broj kvadrata ove godine uvećan za 350 kvadrata dijela stare zgrade na Narodnom trgu koji lani nisu bili navedeni.
Je li, u međuvremenu, Grad Zadar postao vlasnik nekih novih uredskih prostorija, pa su izostavljeni? Ne, u posljednjih mjesec dana Grad nije postao vlasnik niti jedne nove uredske prostorije, potvrđeno nam je u nadležnom upravnom odjelu za gradsku imovinu.
U javnom pozivu je objavljeno da bi izabrani ponuditelj trebao čistiti oko 800 kvadrata u novom dijelu zgrade na Narodnom trgu, te oko 395 i 350 kvadrata u starom dijelu te iste zgrade, a na popisu su još i uredske prostorije u Ulici Brne Krnarutića 13 (460 kvadrata), Pod bedemom 1a (410 kvadrata) i zgrada u Ulici Kaže Zankija 4 (60 kvadrata). Za čišćenje svega toga u periodu od godinu dana, Grad je osigurao 249.875 kuna s PDV-om.
Ni jedna pristigla ponuda nije „prešišala” predviđeni iznos. Javili su se”Domus Grupa” s ponudom od 234.000 kuna, tvrtka „Lav zaštita” s ponudom od 225.000 kuna i tvrtka „Nova Clean” s ponudom od 229.000 kuna. Po propozicijama javnog poziva kriterij za odabir ponuda bila je najniža cijena, a nju je dostavila tvrtka „Lav zaštita”.
A to je tvrtka u vlasništvu Antuna Novoselovića, nekadašnjeg gradskog vijećnika i predsjednika Gradskog odbora SDP-a.
U obrazloženju odluke o poništavanju postupka javne nabave stoji da će novi postupak biti pokrenut nakon izvršnosti odluke o poništenju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....