Križanje Ulice Ante Starčevića poznate među Zadranima kao Bulevar i Ulice Petra Skoka, na zlu je glasu u gradu po prometnim nesrećama koje se tamo stalno događaju. Iako je Bulevar relativno nedavno obnovljen zajedno s vertikalnom i horizontalnom signalizacijom, a i Ulica Petra Skoka jedna je od novijih u gradu, na tom se križanju neprestano događaju prometne nesreće i to skoro po istom obrascu. Vozače koji se na Bulevar uključuju iz Ulice Petra Skoka teško uoče oni koji dolaze iz suprotne Ulice Hrvoja Ćustića jer je prilaz sa Smiljevca niže niveliran pa je nailazeće vozilo kojega zaklanjaju i oni koji čekaju na skretanje ulijevo iz iste ulice, vidljivo tek kad uđe u raskrižje zbog čega dolazi do sudara.
Situaciju dodatno pogoršava i loša semaforska signalizacija na kojoj ne postoje skretači lijevo – zelena strelica koja osigurava nesmetan prolaz automobila ulijevo, već samo zeleni signal zbog kojega dolazi do sudara onih koji žele lijevo s onima koji iz suprotnog pravca projure ravno. Zbog svega toga ne prođe niti par dana da se na tom križanju ne dogodi sudar, pa je to postala trenutno i najveća zadarska prometna crna točka na koju nadležni još uvijek ne reagiraju.
Kako doznajemo razlog takve situacije je zeleni val koji je prije nekoliko godina napravljen s ciljem da se osigura stalan protok vozila Bulevarom i čim bi se nešto "taknulo" dodatnom signalizacijom, zeleni val se rušio. Sad bi se to trebalo sve skupa popraviti u okviru projekta koje provode Hrvatske ceste, a u čijoj se nadležnosti ta državna prometnica nalazi. Radovi će se nastaviti iza ljeta, oko 15. rujna ili čak kasnije, na dijelu od Autobusnog kolodvora prema rotoru kod Opće bolnice. Na tom dijelu napravit će se još tri ili četiri nova semaforizirana raskrižja, pa će se opet raditi novi skupi program kojim bi se regulirala semaforska signalizacija od Bolnice do Crnog. To neće biti lako riješiti jer je plan da se opet uvede zeleni val, a čim udaljenost semafora nije jednaka, kao i približna brzina kretanja vozila, zeleni se val ruši. Predviđeno je da se u okviru tih radova riješi i lijevi skretač na križanju Bulevara, Ćustićeve i Skokove. Što se tiče nivelacije križanja, postoji plan da se sa Skokove ulice napravi desetak metara duga platforma prema raskrižju kojom bi se ulazak automobila "uzdignuo" na križanju i postao vidljiviji na ravnom dijelu, a ne da budu ukošeni kao sad.
A do tada, jedina preporuka vozačima je da budu maksimalno oprezni na spornom križanju, pa čak i da izbjegavaju zadarsku prometnu "crnu točku" koliko god to mogu. Mnogi vozači to i čine i izbjegavaju voziti kroz to raskrižje iz sporednih ulica, jer prolazak pomoću trenutne signalizacije više sliči na - "ruski rulet" nego na prometno raskrižje.