Cijeli grad je u prometnom kolapsu, gradski prijevoz ne funkcionira, bezbrojne ulice su raskopane, s jednog kraja grada na drugi satima se ne može stići, gradska trgovačka društva su nekoordinirana, loše su planirani radovi na obnovi prometnica, građani nisu na vrijeme informirani, a upitno je i jesu li neke prometnice uopće bile u stanju koje je zahtijevalo hitnu rekonstrukciju. Tako čepove i gužve po gradskim prometnicam vidi zadarska opozicija.
-Nejasno je zašto se radi rekonstrukcija Bulevara koji nije bio u lošem stanju, tim više što i na sada obnovljenom dijelu Bulevara nisu riješene pristupne ceste, kao ona koja od rotora u Ulici Hrvoja Ćustića vodi do Bulevara. U rotor kod Opće bolnice uloženo je puno novca, a sada se govori da će tamo biti postavljen semafor. S druge strane, pitanje je hoće li semafor biti postavljen na zaista opasnom raskrižju Bulevara kod autobusnog kolodvora, otvorio je priču o prometnom kaosu Kristijan Kovačević, gradski vijećnik HNS-a.
Gradski pročelnik za graditeljstvo Darko Kasap je u odgovoru kazao da je obnova Bulevara bila potrebna jer je ta prometnica napravljena prije 40 godina, asfalt je na raskrižjima bio naboran, a bilo je i oštećenja iz Domovinskog rata. Veliki dio problema će na Bulevaru biti riješen, rekao je Kasap podsjećajući da je riječ o investiciji Hrvatskih cesta. Nije želio ulaziti u "stručnu debatu", ali je potvrdio da je gradonačelnik Dukić pokrenuo inicijativu prema HC-u da se zadrži rotor kod Bolnice, te će Grad ubrzo biti obaviješten o tome što su u tom državnom poduzeću odlučili.
-Radi se o investiciji od 42 milijuna kuna. Prethodnih godina za održavanje nismo dobili ništa, a sada, kada novac stiže u Zadar, ispada da ne bismo trebali obnavljati prometnice, rekao je gradonačelnik Branko Dukić prepuštajući pojedina prometna ješenja struci.
Tražeći isti tretman za sve građane, Marjana Botić (Akcija mladih) je ukazala na probleme stanara Ulice Miroslava i Janka Perice gdje neki vlasnici kuća uspijevaju legalizirati svoje objekte, a neki ne, ali je pročelnik Kasap objasnio da se radi o planiranoj četverotračnoj prometnici i zaštićenom koridoru kojim će biti pojačan protok prometa prema Gaženici. Objekti unutar zaštićenog koridora se ne mogu legalizirati, rekao je Kasap.
Irena Dragić (SDP) je pitala kako je moguće da se Grad Zadar uknjiži kao vlasnik neke parcele, a da privatni vlasnici o tome nemaju pojma.
-Ljudi uđu u zemljišne knjige i vide da je vlasnik Grad Zadar, a u gradskim službama im kažu da oni ne znaju tko je to napravio, pa građani moraju pokretati tužbe! To je kriminalno djelo, treba utvrditi tko to radi, rekla je Dragić.
Dogradonačelnica Jagoda Surać je od Dragić zatražila popis ljudi kojima se to dogodilo, pretpostavlja da se, ako je riječ o Zakonu o cestama, "radi o presumpciji", ali je Dragić ostala pri stavu da bi makar "trebalo obavijestiti ljude da im se nešto oduzima nakon što je desetljećima bilo njihovo", te obećala gradskim službama dostaviti brojeve čestica zemljišta koje su tako "promijenile vlasnika".
Obnova prometnice od "Plinare" do vrha Stanova - sljedeće godine
Pročelnik za graditeljstvo Darko Kasap je izjavio da se završava projektna dokumentacija za obnovu prometnice od "Plinare" do vrha Stanova, a rekonstrukcija bi trebala krenuti sljedeće godine. Predviđena je i rekonstrukcija raskrižja Biogradske i Šestanskog prilaza koji će konačnim završetkom Gaženice postati kudikamo frekventniji.
Za opasan spoj Hrvatskog sabora i Puta Biliga, na Bilom brigu, Kasap je najavio da će, ako razgovori s Hrvatskim cestama ne dovedu do potpisivanja ugovora, sljedeće godine u proračunu biti osigurana makar inicijalna sredstva. Za izgradnju spoja sa "Zadarskom obilaznicom" prethodno će biti potrebno riješiti imovinsko-pravne poslove.