Zašto već desetak dana ne radi gradski wifi? Zapravo radi, ali kad se korisnik želi logirati da bi ga koristio, uđe u "beskonačnu petlju" logiranja, bez rezultata, odnosno bez mogućnosti logiranja na Internet.
S obzirom da jako puno turista, ali i domaćih ljudi, koristi besplatnu gradsku wifi mrežu, začudilo nas je da Grad Zadar toliko dugo tolerira grešku na sustavu, pa smo im postavili pitanje što se dogaša s wifi-jem. Toga dana kad smo postavili pitanje odgovor nismo dočekali, ali je idućega jutra wifi "čudesno" proradio, a onda smo istoga dana dobili i odgovor iz Gradske uprave.
- Prosljeđujem odgovor tvrtke Inovativni Zadar koja je zadužena za gradsku wi-fi mrežu: imali smo teže uočljiv kvar na centralnom serveru koji kontrolira promet sa svih pristupnih točaka bežične mreže, logira korisnike i propušta ih dalje prema internetu. U ovakvim slučajevima važna nam je prijava anomalija u radu sustava koja dolazi sa terena, odnosno od korisnika. Kvar je sad otklonjen i sustav bi trebao normalno raditi. Ovom putem ispričavamo se svim korisnicima na nefunkcionalnosti sustava u proteklih nekoliko dana – stoji u odgovoru.
Tako smo, na neki način, popravili gradski wifi, jer smo pitanjem gradskoj upravi upozorili i tvrtku koja ga održava na neispravnost. Kad već nitko drugi nije...