Ako nas u sljedećih sedam dana na radni sastanak ne prime premijer Andrej Plenković ili nadležni ministri, izaći ćemo sa svojim kamionima na Markov trg i prosvjedovati sve do ispunjenja naših zahtjeva, a oštećena i napuštena vozila nećemo uklanjati s državnih cesta, poručio je Josip Deur u ime "Zadar Transa" i njegovih 118 poslovnih partnera iz cijele Hrvatske. Razlog nezadovoljstva tvrtki i obrta za vučnu službu su netransaparentni javni natječaji Hrvatskih cesta i Hrvatskih autocesta i njihovo pogodovanje Oryx grupi Ivana Zubaka, sina poznatog Pave Zubaka, vlasnika Auto Zubaka.
- Na javni natječaj HC-a javili smo se mi i SOS Asistencija iz Zadra i to u posljednji trenutak prije nego što je 28. ožujka natječaj zatvoren, a ljudi iz Oryxa su nam rekli da se uopće nisu natjecali. Nakon dva tjedna došla je revizija u kontrolu naše mreže partnera, coll centra, zaposlenika i tehničkih uređaja i rekli su nam da je sve u redu. Nakon 20-ak dana HC je izabrao Oryx, ali su nama i našem odvjetničkom timu odbili dati natječajnu dokumentaciju na uvid. Pritom uopće nismo imali pravo na žalbu. Ogorčeni smo jer Oryx uništava posao ljudima koji su dosada bili njihovi suradnici koje su omalovažavali cijenom i uzimali čak 58 posto provizije od partnera umjesto 20 posto. Dok sm oradili za Oryx, samo su oni iz Zagreba korisnicima usluga izdavali fiskalne račune, mi smo praktično funkcionirali preko radnih naloga kao da smo njihovi zaposlenici, ispričao je Deur smatrajući odgovornima sve uprave HC-a i HAC-a, te nadležna ministarstva koja su to dopuštala i pogodovala velikim tvrtkama.
Deur navodi i primjer natječaja HAC-a iz siječnja u kojem su postavljeni "nemogući uvjeti po kojima se čak ni Hrvatski auto klub nije mogao natjecati iako ima najmoderniji col centar u državi". U potpune bizarnosti tog natječaja zadarski vozači ubrajaju i to što se od vozača vučne službe tražilo poznavanje "najmanje sedam stranih jezika i B2 uvjerenje za profesore srednjih škola", navodi dalje Deur tvrdeći da je natječaj tako skrojen da te uvjete može ispuniti jedino Oryx koji se tada jedini i javio.
Mada mu Hrvatske ceste odbijaju dati na uvod natječajnu dokumentaciju, Deur je uvjeren da je ponuda koje je dostavila njegova tvrtka "povoljnija od Oryxove jer smo HC-u ponudili čak 47 posto ukupne naknade".
- Ovu situaciju više ne možemo trpjeti, u Zadru i Zadarskoj županiji dvadesetak firmi i orbrta ima 48 kamiona za vučnu službu s 40-ak zaposlenika. Dok se problem ne riješi, ni s jedne državne ceste ni mi ni naši partneri iz cijele Hrvatske neće više pružati asistenije i odvoziti oštećene ili napuštene automobile s državnih cesta, zaključio je Josip Deur.