Blagdansko vrijeme je doba darivanja, ljubavi i obiteljskog druženja. Peku se domaći kolači i tradicionalni specijaliteti, a svaka kuća odiše veseljem i smijehom. Idilične božićne praznike međutim nisu imali stanari u ulicama Put Stanova, Sestrunjskoj, Ugljanskoj i još nekih okolnih ulica koji su neočekivano ostali bez vode. Ogorčeni stanari obratili su se medijima prigovarajući načinu na koji Vodovod šalje obavijesti o radovima na vodovodnoj mreži. Naime, umjesto u najavljeno vrijeme, voda im je nestala nekoliko sati prije, a ponovno su je dobili gotovo pola dana nakon obećanog roka. Sve se to odigravalo dva dana prije Božića, navodi naš čitatelj, koji nas je kontaktirao jer nije više znao kome se može obratiti.
- Obavijesti Vodovoda o radovima i ulicama koje neće imati vode su kompletno lažne. Primjer za obavijest za 22. prosinca. Pisalo je da će voda nestati u 22 sata i da će doći sutradan u 6 sati ujutro, a zapravo je nestala već u 20 sati i još je nema (čitatelj nam se javio oko 14 sati, op.a.). U Vodovodu se nitko ne javlja na telefon, a kompletna Ugljanska ulica je već danima blokirana, a radnici i njihovi voditelji su drski prema građanima kada ih pitaji o čemu se radi – napisao je čitatelj, nazvavši cjelokupnu situaciju "klasičnim primjerom drskosti u kombinaciji sa nesposobnošću".
Odgovor na problem našeg čitatelja potražili smo u Vodovodu gdje su nam rekli da se navedeni nestanak vode izvan vremena koje je najavljeno u obavijesti potrošačima dogodio zbog neplaniranih radova uslijed višestrukog puknuća cijevi u Ugljanskoj ulici. Radnici su morali voda u tom području zatvoriti zbog hitne sanacije cjevovoda i smanjenja gubitaka, a radove u najkraćem mogućem roku izveli su djelatnici zadarskog Vodovoda.
Iz ureda direktora pojasnili su da se obavijest o nestanku vode za 23. prosinca od 22 sata do 6 sati ujutro 24. prosinca odnosila na planirane radove prespajanja potrošača s provizorija na obnovljenu vodovodnu mrežu u ulici Sv. Vinka Paulskog i Sestrunjskoj ulici. Obavljeni su radovi zamjene starih cjevovoda radi kvalitetnije isporuke vode i s ciljem smanjenja gubitaka, a financirani su sredstvima Vodovoda, stoji u odgovoru. No nismo dobili odgovor zašto se potrošačima nisu ispričali, odnosno zašto ih nisu obavijestili da su mimo planiranih radova imali dodatni incident na cjevovodu što im je oduzelo više vremena za popravak.
Inače, cjelokupne radove u Sestrunjskoj ulici izvela je tvrtka TIM iz Nadina, temeljem ugovora o javnoj nabavi, a u Sestrunjskoj ulici su temeljem ugovora o javnoj nabavi tvrtke Vodoinstalacija i Ceste zadarske županije izvodile radove iskopa i sanacije asfalta dok je montažerske radove izveo Vodovod.