Načelnik Policijske uprave zadarske Anton Dražina u četvrtak je smijenio Boru Mršića s mjesta voditelja Odjela kriminalističke policije zbog izazivanja prometne nesreće u pijanom stanju. Mršić je premješten na radno mjesto 'niže složenosti', a Dražina je svoju odluku donio nakon obavljenog razgovora s Mršićem, uvažavajući sve okolnosti događaja u kojem je sudjelovao. Protiv Mršića pokrenut je i disciplinski postupak za nedolično ponašanje, a nakon okončanja postupka javnost će o svemu biti pravovremeno obaviještena, objavili su iz PU zadarske.
Prvu vijest o nesreću u kojoj je sudjelovao Mršić objavila je PU zadarska u srijedu ujutro na svojim službenim stranicama, a Dražina je odluku donio nakon što mu je Mršić svoj mandat stavio na raspolaganje. Mršić je vozeći pijan 1,37 promila skrivio sudar na Jadranskoj magistrali kod Bibinja u kojem je lakše tjelesne ozljede zadobila 25-godišnja vozačica osobnog automobila iz Zagreba. Bivši šef krima u nesreći je vozio Mercedes iz renta-cara i toga dana nije bio na dužnosti.
Protiv Mršića je odmah pokrenut i disciplinski postupak zbog nedoličnog ponašanja, a koje će posljedice tog postupka snositi Mršić, za sada nije poznato. Moguće je da to bude sankcija višemjesečnog skidanja jednog dijela plaće i eventualno oduzimanje vozačke dozvole. Nalog za drugo radno mjesto, kojim je Mršić formalno smijenjen, može trajati od mjesec dana na više, a sama mjera nakon toga može biti ukinuta ili produžena. Mršić je u četvrtak trebao dati svoj iskaz disciplinskoj komisiji, ali i unutrašnjoj kontroli.
Prilikom nesreće Mršić je vozio Mercedes GLS u vlasništvu renta-car kuće. Dnevni najam takvog skupocjenog automobila košta između 80 i 100 eura. Mršić ga je vozio iz Splita gdje ga je preuzeo kao transfer do Zračne luke na Zemuniku. Kako je došlo do toga da Mršić koristi renta-car automobil za prijevoz iz Splita do Zadra nije poznato, ali prema našim informacijama, Mršić za tu uslugu nije platio ništa, niti je renta-car kuća njemu nešto isplatila. Usluga transfera automobila je inače normalna u renta-car kućama, a Mršić ju je navodno iskoristio na povratku iz Splita gdje je imao nekih privatnih obveza.
U srijedu kada je skrivio prometnu nesreću Mršić nije bio u radnom rasporedu. Imao je nekoliko slobodnih dana koje je dobio u dogovoru sa svojim nadređenima zbog privatnih obveza, a jedan od tih slobodnih dana bila je i srijeda kada je skrivio nesreću. Naime, radno vrijeme u policiji počinje u 7 sati ujutro, a kako je Mršić prometnu nesreću s 1,37 promila skrivio oko 7.10 sati, postavilo se pitanje je li taj dan trebao biti na poslu, odnosno je li na posao išao u pijanom stanju. Policajci nekidan snimljeni u Slatini kako za radnog vremena ispijaju gemišt odmah su zbog toga bili suspendirani.
Nakon završenog očevida na mjestu nesreće policija je protiv Mršića podnijela dvije prekršajne prijave. Jednu za izazivanje prometne nesreće, a drugu za vožnju u pijanom stanju. Kakve će biti posljedice tih prijava, odlučit će se u sudskom postupku. Prijeti mu novčane kazna i mogućnost oduzimanja vozačke dozvole na nekoliko mjeseci.
Načelnik Anton Dražina u srijedu je u razgovoru za Zadarski.hr u potpunosti stao iza profesionalnog rada Bore Mršića. Izjavio je da „neće žuriti s prijekim rješenjima dok se ne ispitaju sve okolnosti i obavi razgovor s Mršićem”, odnosno da „nije za naprasnu smjenu Mršića” te da „vjeruje u njegov budući i još snažniji rad”.
Dražina i Mršić bili su tijekom Domovinskog rata pripadnici specijalne policijske jedinice Poskoci. Zajedno su na prvoj crti proveli većinu rata, a svoju suradnju nastavili su u zadarskoj policiji. Nakon što je Dražina 2017. ponovno postao načelnik PU zadarske, krajem listopada 2017. imenovao je Mršića za šefa kriminalističkog odjela. Mršić je prije toga bio voditelj Operativno-komunikacijskog centra (OKC).
Dolaskom na mjesto prvog čovjeka kriminalističke policije Mršić je poduzeo na desetke velikih policijskih akcija u kojim su redom „padali” narko dileri, političari (iz HDZ-a i SDP-a), bivši branitelji, kriminalci, poduzetnici, nasilnici... Mršić je uspješno proveo neke od najvećih istraga - od gospodarskog do narkokriminala - na zadarskom području u zadnjih 25 godina koje su znale obuhvaćati i po dvadesetak osumnjičenika, nerijetko s međunarodnim kracima. Uspio je u velikoj mjeri 'očistiti ulicu', njegovim dolaskom praktički su prestale česte paljevine automobila koje su godinama bile 'zaštitni znak' zadarskog podzemlja. Teško se sjetiti je li neka kaznena prijava potpisana od strane odjela zadarske kriminalističke policije u zadnje četiri godine bila odbačena u DORH-u, naprotiv, često se puta moglo čuti da policija odradi svoj posao, ali da stvari kasnije zapinju ili u odvjetništvu ili na sudovima.
Što je Mršić intenzivnije punio istražni zatvor, tako bi u dijelu javnosti i na društvenim mrežama kretale razne diskreditacijske kampanje ne bi li se šefa krima povezalo s nekim pojedincima iz kriminalnog miljea ili prikazalo kao političkog poslušnika. Iza takvih kampanja u pravilu su stajali određeni lokalni mediji i pojedinci, nerijetko povezani s politikom, koji su i sami bili predmet Mršićevog operativnog rada. Od svega toga što mu se spočitavalo ništa do danas nije dokazano niti sudski procesuirano.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....