U Diklu opet vrije, bune se mještani. Ovoga puta direktan povod je aglomeracija, odnosno raskopane ulice koje prati izostanak građevinskih izvoditelja radova na terenu. Nemoguće je, žale se, prolaziti, djeci odlaziti u školu, mamama šetati s dječjim kolicima. Uz to, mještane Dikla i dalje muči deponij koji nikako da se sanira, puno je otvorenih pitanja, toliko, da je najavljen i javni prosvjed u nedjelju u 15 sati.
- Radovi u Diklu traju već dugo, a završetak se ovim tempom niti ne nazire. Dugo je trajao iskop Krešimirove obale prema Taverni, pred ljeto su stavili jedan sloj asfalta, međutim i Put Njivica i Ulica Barešića raskopane su. Još od srpnja tamo je pukla jedna cijev, mislim da voda još curi, nisu je bili u stanju zakrpati. Bageri u zadnje vrijeme tamo stoje, a ništa se ne radi. Imali smo slučajeve da je bager oštetio osobno vozilo, srušio stup od struje... Ove su ulice sad zakrčene, alternativa je Put Brajde kojim ljudi idu. To su ogromne rupe, niti tuda se ne može prolaziti, niti automobilom, niti mogu ići žene sa djecom i kolicima, pa niti učenici u školu – upozorava mještanin Dikla, Mario Živković
- Radove izvodi Pfeiffer, ali već se dugo ustvari ne radi ništa. Kažu mještani i kad dođu, da to bude po par sati, nakon čega se opet ništa ne događa. O rokovima nisam upućen, nije mi jasno izvlači li se tu neki novac? Ako su sredstva povučena iz EU, valjda bi bilo normalno da se radi redovito i svakog mjeseca dostavlja privremena situacija za isplatu. Ali ne radi se ništa pa mi nije jasno kako to? Sredstva su osigurana, na računu, koliko se uopće mjesečno naplaćuje i gdje ide taj novac? Također bi dodao: u Diklu već danima niti jedan bager ne radi - ljut je Živković, koji nastavlja:
- Istovremeno, imam informaciju, da njihovi bageri rade na Putu Stanova i to ispred kuće gradonačelnika Branka Dukića, E sad, je li to slučajnost ili ne? Činjenica je da kod nas sve stoji, a tamo kod njega se uredno radi. Jučer sam prošao tamo i zbilja dva bagera rade baš kako treba. A kod nas došli do stijene? Pa valjda su znali što ih čeka - nezadovoljan je Živković.
Kaže kako je više mještana kontaktiralo Odvodnju odakle su ih uputili na tvrtku Pfeiffer. Te velike rupe na cesti prekrili su potom daskama. Mještani su kontaktirali i gradsku upravu, moguće je da je netko prijavio i građevinskoj inspekciji...
Dikljancima je problem i to što se sanacija deponija sada maknula iz proračuna. Trebala bi se i lučica proširiti, ali zanima ih koliko će vezova biti za mještane s obzirom da oko 2.000 ljudi čeka vez u gradu Zadru, pa da ne bi opet mještani izvisili.
- Mi ćemo se u nedjelju u 15 sati naći na prosvjedu u Ulici Barešića, kod spomenika. Bit će starijih i mlađih mještana, jer svatko ima neki svoj problem, od sanacije deponije kao najbitnije, pa do ispusta koji su napravljeni na brzinu ovo ljeto, a kanalizacija još nije prošla. Kažu da će more biti još čišće, ali zabrinuti smo što je s privremenim ispustima u more od svega 20 do 30 metara dužine? Ne vjerujemo da to neće dovesti do neke ekološke katastrofe, s obzirom da se na Boriku kod autokampa radi 80 stanova. Ako se iza Dikla napravi još stambenih zgrada i apartmana i sve to poveže na kanalizaciju, ne znam kako će to izgledati. Mislim da je trebala prvo proći kanalizacija, a onda ti ispusti, ovako ne znamo na što se te cijevi spajaju. Mi smo u Diklu dio grada, kao elitni. A nemamo ništa u odnosu na ono što ima svaki prosječan kvart. Sad je najveća halabuka oko dućana, što je obično skretanje pozornosti od velikih problema koji nas okružuju. Mi u Diklu nemamo niti dućan, a elitno smo turističko misto – zaključuje Živković.
Direktor Odvodnje Grgo Peronja odgovara kako izvoditelj obavlja radove u Diklu u ulicama Rampada (spojka prema deponiji otpada), Školska (što se nastavlja na Barešićevu), Trpimirivoj obali iz pravca kapelice na krajnjem zapadu prema Taverni, spoj ulica Put Špetica - Put Krčeva prema Putu Njivica, po završetku kojeg nastavljaju radove u ulici Put Njivica.
- Svi radovi planiraju se dovršiti na nivou BNS nosivog sloja asfalta do ljeta (bitumenizirani nosivi sloj (BNS) jest nosivi sloj u kolničkoj konstrukciji izrađen od mješavine kamenog brašna, kamenog materijala do najveće nominalne veličine zrna 32 mm i bitumena kao veziva, proizveden i ugrađen po vrućem postupku op. n.). Izvoditelj redovito dostavlja situacije koje ovjerava inženjer, a radovi se izvode na desecima ulica u osam gradskih četvrti – ističe Peronja.
Navode o izostanku bagera u Diklu i istovremenom angažiranju na Putu Stanova nije želio komentirati ocijenivši ih – besmislicama.