StoryEditorOCM
4 kantunaANALIZA

Visoko zadovoljstvo gostiju turizmom u Zadru - na osnovi 22.682 recenzije iznosi 89,2/100

Piše M. K.
23. srpnja 2024. - 20:26

Turistička zajednica grada Zadra, u suradnji s tvrtkom Feel IQM, nastavlja s provedbom projekta integralnog upravljanja kvalitetom pod nazivom IQM Destination Zadar. Ovaj projekt temeljen je na održivom razvoju i umrežavanju lokalnih dionika, te se njime mjeri online reputacija destinacije na osnovi recenzija, ocjena i komentara gostiju tijekom boravka u Zadru.

Na osnovi analize 22.682 recenzije u tekućoj godini, ukupan stupanj zadovoljstva gostiju turizmom u Zadru iznosi visokih 89,2/100. Svjesni važnosti zadovoljstva gostiju, rezultati online reputacije važan su pokazatelj daljnjeg razvoja turizma destinacije.

Rezultati analize zadovoljstva gostiju od 1. siječnja 2024. do danas su sljedeći:

· na osnovi 22.682 recenzije, ukupno zadovoljstvo gostiju turizmom u Zadru iznosi 89,2/100

· u hotelima je zadovoljstvo gostiju bilo na nivou 85,5/100, a odnosi se na 16 zadarskih hotela

· 11 hostela u Zadru gosti su ocijenili na razini 85/100

· zadovoljstvo gostiju atrakcijama dobilo je ocjenu 94/100

· kvaliteta i usluge na plažama imaju ocjenu 87/100

· gosti su izuzetno zadovoljni hranom i uslugom u restoranima koju su ocijenili s visokih 90,5/100, temeljeno na 8542 recenzija

U sklopu projekta, Turistička zajednica grada Zadra objavila je Javni poziv u koji želi uključiti sve lokalne lokalne pružatelje usluga u Zadru (privatne iznajmljivače, ugostitelje, hotele, hostele, turističke agencije i kulturne ustanove) s ciljem razvoja destinacijskih proizvoda, mjerenja kvalitete usluge i proizvoda u destinaciji te poticanja na izvrsnost. Time će svaki dionik u svom segmentu poslovanja imati nove mogućnosti za podizanje kvalitete i privlačenje novih gostiju.

IQM Destination Zadar nudi besplatan individualni pristup i edukaciju za svakog dionika koji se želi osobno uključiti u projekt. Kroz ovu inicijativu, svi sudionici mogu vidjeti kako stoje u odnosu na tržišni prosjek na osnovu realnih parametara i relevantnih podataka, što im omogućava precizno planiranje daljnjeg razvoja i poboljšanja kvalitete svojih usluga.

Apsolutni prioritet i cilj Turističke zajednice grada Zadra je održavanje visoke kvalitete u svakom segmentu turističkog poslovanja, s namjerom postizanja najmanje destinacijske ocjene kvalitete od 89/100.

05. studeni 2024 13:32