U ponedjeljak, 6. svibnja, u crkvi sv. Donata s početkom u 20 sati održat će se koncert Zadarskog komornog orkestra sa flautisticom Anom Domančić, sve pod dirigentskom palicom Ivana Repušića.
Posljednji koncert sezone Zadarskoga komornog orkestra donosi gostovanje flautistice Ane Domančić, koju je glazba iz rodnog Splita odvela na pozornice diljem svijeta, i praizvedbu Koncerta za flautu i gudače istaknutoga hrvatskog skladatelja Davorina Kempfa.
Mnoga su se desetljeća izmjenjivala na trnovitom putu Zadarskoga komornog orkestra, ali danas ZKO s pravom uživa potporu svojega šefa-dirigenta, Grada Zadra, Koncertnog ureda Zadar i što je najvažnije – Zadrana, zbog kojih i postoji. Njegova je važnost za Zadar neupitna i neizbrisiva, pa i Ivan Repušić, kojega su njegov talent i upornost doveli do mjesta šefa-dirigenta važnih europskih glazbenih kuća (Državna opera u Hannoveru, Njemačka državna opera u Berlinu, Simfonijski orkestar Minhenskoga radija), unatoč svojem gustom rasporedu ne propušta biti uključen u život Zadra i njegova orkestra s kojim svake godine izvede niz uspješnih koncerata s ambicioznim programima.
Pitali smo Anu Domančić, profesoricu Umjetničke akademije u Splitu, za komentar o glazbenoj sceni u Dalmaciji:
Zadarska koncertna sezona, zajedno sa ciklusom ZKO-a, svijetla je točka u promišljanjima o glazbenoj sceni u Dalmaciji. Zadar je uspio zadržati Koncertni ured i time može poslužiti svim ostalim sredinama kao svijetli primjer. Još je nešto vrlo značajno u Zadru, a to je intenzivna povezanost sa svim djelujućim glazbenicima, koji potiču iz Zadra, od maestra Pavla Dešpalja do maestra Mičića i Repušića, a da ne spominjem sve ostale, koji pronose zadarski ponos svijetom. Svojim primjerom Zadar pokazuje da je i nemoguće - moguće!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....