Ključna tema konferencije bit će „Kvaliteta života“, pa će predavači i sudionici razgovarati o utjecaju tehnološkog napretka na kvalitetu života, s naglaskom na COVID situaciju. Paralelno će se održati i hackathon natjecanje za učenike te studente i mlade čije sudjelovanje je besplatno.
Treće izdanje My Smart City konferencije održat će se 15. i 16. listopada 2020. u Kazalištu lutaka u Zadru. Ove godine ključna tema konferencije je kvaliteta života pa će predavači i sudionici razgovarati o tome kako primjenom tehnologija Zadar učiniti ugodnijim mjestom za život. U skladu s javnozdravstvenom situacijom, konferencija će biti održana u hibridnom formatu uz ograničen broj sudionika u publici, dok će je svi ostali zainteresirani moći pratiti online.
My Smart City Zadar konferencija bavit će se tehnološkim rješenjima koja su Zadranima, ali i svima ostalima olakšala svakodnevni život i učinila ga ugodnijim. U sklopu ključne teme bit će predstavljena tehnološka rješenja koje podižu kvalitetu života jer poboljšavaju infrastrukturu, štede vrijeme ili učinkovitije rješavaju izazove života u gradu. Sudjelovanje na konferenciji je besplatno, uz prethodnu prijavu online.
Program će biti objavljen uskoro na web stranici konferencije www.mysmartcityzadar.com, a konferencija će biti održana u četvrtak, 15. listopada.
Paralelno s konferencijom odvijat će se i hackathon, a prijave su otvorene za dvije grupe: hackathon za učenike te hackathon za studente i mlade od 18 do 27 godina. Svaki tim može imati maksimalno pet članova, a broj timova je ograničen zbog epidemiološke situacije. Prijave su besplatne pa se svi zainteresirani timovi mogu prijaviti putem linka do 8. listopada. Ovisno o epidemiološkoj situaciji u terminu održavanja, hackathon će se održati online ili uživo u crkvi Svetog Dominika. Tema će biti povezana s poboljšanjem kvalitete života, a, kako bi svi timovi bili ravnopravni, uža tema bit će predstavljena svima istovremeno neposredno uoči početka hackathona.
Hackathon će započeti 15. listopada u 10 sati i trajati 24 sata. Tijekom petka, 16. listopada, svi hackathon timovi dobit će svoj termin u kojem će svoja rješenja predstaviti stručnom žiriju koji će, prema unaprijed definiranim kriterijima, odabrati pobjednike. Ovogodišnja novost je i da će prijavljeni hackathonci uoči hackathona putem Zooma moći sudjelovati na nekoliko pripremnih radionica na kojima će naučiti više o izradi web stranica, web i mobilnih aplikacija, programiranju i prezentacijskim vještinama.