Hrvatski Telekom (HT) izvijestio je da je otklonjen kvar koji je prouzročio viešesatni problem u uspostavi fiksne i mobilne govorne usluge te je počeo proces uspostave tih usluga, a prioritet su hitne službe dok se potpuna normalizacija telekomunikacijskog prometa očekuje uskoro.
Tehnički kvar koji je prouzročio problem u uspostavi fiksne i mobilne govorne usluge uočen je u 10,15 sati i trajao do 16,15 sati. Uzrok kvara je neregularno ponašanje sustava za prijenos signalizacijskih poruka za uspostavu govornih poziva uslijed softverske greške, naveo je HT
Zbog kompleksnosti sustava i specifičnosti kvara, koji se prvi put manifestirao u ovom obliku, otklon kvara trajao je 6 sati, a u njegovo rješavanje bili su uključeni stručnjaci Hrvatskog Telekoma, Deutsche Telekoma te glavnih dobavljača sustava: Nokia, F5 i Metaswitch, dodaje se u priopćenju.
Nakon otklona kvara počeo je proces normalizacije usluga, a prioritet je stavljen na hitne službe koje sada funkcioniraju bez poteškoća, potom poslovne korisnike, a nakon toga slijede privatni korisnici. Potpuna normalizacija telekomunikacijskog prometa očekuje se uskoro, izvijestio je HT koji se još jednom ispričao svim korisnicima zbog poteškoća i neugodnosti koje su imali.