Iz MORH-a su medijima uputili poziv za sutrašnje događanje - 30. obljetnicu preleta MIG-om pukovnika Ivice Ivandića. Tog 15. svibnja 1992., uz Ivicu Ivandića je bio još jedan pilot - Ivan Selak - no on nije spomenut u MORH-ovu pozivu.
Nakon što je Ivandić sletio na Resnik, a Selak na Pleso, zrakoplovi su im nazvani Osvetnik Vukovara i Osvetnik Dubrovnika te su postali dio prve lovačke eskadrile Hrvatskog ratnog zrakoplovstva.
Zašto samo Ivandić, a ne i Selak, Dnevnik Nove TV pitao je MORH. Ističu kako je Hrvatsko ratno zrakoplovstvo željelo dati obol pukovniku Ivici Ivandiću, koji je preletio s aerodroma Ponikve pokraj Užica u Srbiji na aerodrom Split, otkrivanjem eksponata. Ostali piloti ih već imaju, navode u MORH-u.
- Nitko time ne umanjuje povijesne činjenice niti zasluge brigadira Ivana Selaka i njegov značaj u Domovinskom ratu, objasnili su iz MORH-a.
Legendarni hrvatski pilot je u razgovoru za Dnevnik Nove TV izjavio kako to nije istina.
- Nemam pojma koji je razlog, ali mislim da je bolje da nisam pozvan. Jer onaj koji poziva, za mene bi bilo sramota biti u njegovom društvu, poručio je Selak.
Dodaje i kako MORH laže da eksponat u njegovu čast postoji.
Na pitanje misli li da se razlozi nepozivanja kriju u kritikama koje često upućuje ministru Mariju Banožiću, Selak odgovara:
- Kritika tipa 'njušenje bombe' i 'dugoročne i kratkoročne rakete', 'avion koji ne može letjeti noću'. Jesu li to kritike? Ili istina?
- Ministru bih poručio da ide u lov na veprove i da se ostavi Ministarstva, rekao je Selak