Pilot zrakoplova Sichuan Airlines, kojega na društvenim mrežama slave kao heroja, morao je prisilno sletjeti nakon što je iznenada tijekom leta puklo vjetrobransko staklo na pilotskoj kabini.
U incidentu su ozlijeđeni jedan putnik i kopilot, izletio sa sjedala, a pola njegovog tijela visilo je kroz prozor.
Iznenada, bez prethodnog upozorenja, u pilotskoj kabini je došlo do naglog pada tlaka i temperature, koja je iznosila -40 Celzijevaca.
Kapetan leta Liu Chuanjian rekao je da je zrakoplov Airbus A319 morao prizemljiti ručnim upravljanjem, a incident se dogodio dok je avion letio na visini od oko 9.700 metara.
Pilotz je iznenada čuo zaglušujući zvuk koji se probio kroz pilotsku kabinu. Ostao je u šoku kada je shvatio da se razbilo vjetrobransko staklo i da njegov kopilot visi kroz prozor.
- Torbe su popadale, putnici su vrištali, a kutije s hranom letjele po avionu. Zrakoplov se toliko zatresao da nisam mogao čuti radio, instrumeti nisu funkcionirali kako treba, ispričao je pilot.
BREAKING !
Sichuan 3U8633 from Chongqing to Lhasa diverted to Chengdu. Lost one windshield at FL332. Descend to FL240 due to high terrain Cabin decomp. FCU failure and some parts sucked out. Landed safely with bust tires. One pilot and one cabin crew injured.
Kopilot je zadobio modrice i uganuo zglob, a još jedan član osoblja je lakše ozlijeđen, no nitko od putnika nije stradao.
Zrakoplov je letio iz Chongqinga u središnjoj Kini za glavni grad TIbeta, Lhasu. Prisilno je sletio u Chengdu.
- Osoblje nam je serviralo doručak kada se zrakoplov počeo tresti. Počeli smo paničariti jer nismo znali što se događa, a onda su se otvorile maske s kisikom. Avion je počeo padati, sve je trajalo nekoliko sekundi, a onda se sve smirilo, rekao je neimenovani putnik.
Pilot je izjavio da je na toj relaciji letio više od stotinu puta puta dodajući da je kopilota spasio pojas.
Incidenti prilikom kojih pukne vjetrobransko staklo u pilotskoj kabini zbog ptice ili udara munje su česti, ali rijetko se događa da se odlomi cijelo vjetrobransko staklo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....