U okviru poslovno turističke burze PUT koja je u Splitu okupila gotovo 120 sudionika iz osam zemalja, danas su na prigodnoj svečanosti u hotelu Park dodijeljene godišnje nagrade Udruge hrvatskih putničkih agencija i časopisa Way to Croatia. Nagradu Simply the best za kreativnost i unapređenje turističke ponude u 6 je kategorija (1. Ugostiteljstvo; 2. Manifestacije; 3. Kultura, 4. Putničke agencije 5. Inovativni projekti; 6. Osoba), primilo 40 pojedinaca i tvrtki od preko 250 nominiranih.
Plakete su dobitnicima uručili Tomislav Fain, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija i Maja Šimenc, direktorica tvrtke DMK Vall042 i Burze PUT.
Pregled nagrađenih po kategorijama i grupama:
Nagrada Simply the best za 2017. godinu
KATEGORIJA 1. - UGOSTITELJSKI OBJEKTI
Grupa Vinarije
Restoran Vinarija Josić
za kvalitetu usluge, kreativnu ponudu tradicijskih jela i vrhunskih vina u originalnom ambijentu tradicionalnog baranjskog vinskog podruma
Klet Zagorski dvori - Vinarija Micak
za kvalitetu usluge, ponudu tradicijskih jela i vrhunskih vina u kreativno uređenom prostoru obiteljske vinarije čime je značajno obogaćena turistička ponuda lokalne zajednice i atraktivnost ukupne turističke ponude Zagorja
Grupa Restorani
Restoran Mala hiža
za izvrsnost u dugogodišnjem kreativnom i inovativnom pristupu ponudi tradicijskih jela korištenjem domaćih namirnica, čime je ostvaren bitan utjecaj na kreiranje gastronomske ponude Međimurja temeljene na istinskim vrijednostima lokalne gastronomske baštine
Grupa Izletišta
Eko park Krašograd
za kvalitetu usluge, ponudu tradicijskih jela i osebujnu paletu zanimljivih turističkih sadržaja usmjerenih na edukaciju, rekreaciju i zabavu, te svekoliko promicanje ideje o životu na ekološki prihvatljiv način
Srce prirode Srakovčić
za kontinuirano i kreativno unapređenje ponude i sadržaja namijenjenih aktivnom odmoru te iznimnoj kvaliteti ponude tradicijskih jela i pića
Lovački dom Kunjevci
za kreativno uređenje smještajnih jedinica, kvalitetu ponude lokalnih tradicijskih jela, posebno jela spravljenih od mesa divljači te atraktivnu ponudu dodatnih turističkih sadržaja
Grupa Smještajni objekti
Hotel Peteani Labin
za inovativno uređenje i kreativan dizajn, kvalitetu usluge i biranu ponudu specijaliteta lokalne tradicijske kuhinje
Hotel Patria Beli Manastir
za kvalitetu usluge i kreativan pristup ponudi programa i sadržaja za aktivni odmor
Hotel Villa Magdalena Krapinske Toplice
za inovativno uređenje, kvalitetu usluge i kreativan pristup ponudi programa za aktivni odmor
KATEGORIJA 2. - MANIFESTACIJE
Grupa Manifestacije inspirirane lokalnim običajima i tradicijom
Festival mjeha
za kvalitetu i osobitost manifestacije inspirirane lokalnim običajem, njenu edukativnost i sadržajnost kojom obogaćuje različitost turističke ponude Malog Lošinja
Mala noćna regata
za kvalitetu manifestacije koja svojim jedinstvenim sadržajem obogaćuje turističku ponudu lokalne zajednice njegujući njene običaje i način života
Bučijada u Ivanić-Gradu
za kvalitetu i kreativnost manifestacije koja njeguje tradiciju lokalnih običaja, a svojom atraktivnošću daje značajan doprinos obogaćivanju ukupne turističke ponude središnje Hrvatske
Grupa Manifestacije eno-gastronomskih sadržaja
Urbanovo
za kvalitetu i osobitost manifestacije koja promovira vrhunska vina i tradicijska jela međimurskog kraja čime značajno doprinosi atraktivnosti i sadržajnosti turističke ponude Međimurja
Istria Gourmet festival
za kvalitetu manifestacije koja svojom kreativnošću i edukativnim sadržajima doprinosi unapređenju vrhunske enogastronomije, te obogaćuje raznovrsnost i atraktivnost turističke ponude Istre
Good food festival Dubrovnik
za kvalitetu i kreativnost manifestacije koja doprinosi njegovanju hrvatske enogastronomske baštine te raznovrsnošću sadržaja dodatno obogaćuje posezonsku turističku ponudu Dubrovnika
Grupa Tematska događanja višednevnog trajanja
Tabor film festival
za kreativnost i inventivnost sadržaja koji kroz različite načina umjetničkog izražavanja oblikuju jedinstven hrvatski festival i značajno doprinose atraktivnosti turističke ponude Zagorja
Retro Opatija
za kontinuirani kreativan razvoj manifestacije koja brojnim sadržajima temeljenim na opatijskoj glazbenoj tradiciji dodatno obogaćuje turističku ponudu destinacije
Škraping
za kreativnost i kvalitetu manifestacije koja svojim športskim sadržajem promiče Hrvatsku i otok Pašman kao atraktivne destinacije za pustolovni, avanturistički i aktivni odmor
Grupa Posebna događanja
Susreti za Rudija
za 20-godišnji uspješan i kreativni razvoj manifestacije koja je njegujući sjećanje na Domovinski rat i hrvatskog viteza - pilota Rudolfa Perešina prerasla u najveće hrvatsko aeromiting događanje čime dodatno unapređuje atraktivnost turističke ponude Zagorja
Đakovački vezovi
Za 50-godišnji kontinuitet i uspješan razvoj najveće hrvatske smotre nacionalnog folklora čime je iskazan nemjerljiv doprinos očuvanju hrvatske tradicije uz istovremeno snažan doprinos atraktivnosti turističke ponude Slavonije
Špancirfest Varaždin
za inovativan i kreativan razvoj novih sadržaja koji pridonose atraktivnosti manifestacije i njenoj međunarodnoj prepoznatljivosti pozicionirajući je među najveća i vodeća hrvatska turistička događanja
KATEGORIJA 3. - KULTURA
Grupa Muzeji
Muzej vučedolske kulture
za kreativnost, kvalitetu i originalnost edukativnih radionica koje posjet muzeju čine atraktivnim i zanimljivim turističkim sadržajem
Arheološki muzej Narona
za kvalitetu usluge i uspješnu suradnju sa organizatorima turističkih putovanja
Muzej starih automobila Presečki
za inovativnost i originalnost muzejskog postava koji značajno doprinosi atraktivnosti turističke ponude Zagorja i Središnje Hrvatske
Grupa Zbirke i izložbe
Izložba Virovitica voli vlakove
za inventivnost izložbe i kreativan pristup razvoju novih sadržaja koji su značajno doprinijeli turističkoj prepoznatljivosti i atraktivnosti Virovitice
Etnoland Dalmati
za kvalitetu, inventivnost i kreativnost u oblikovanju turističke ponude kojom se promoviraju tradicijske vrijednosti, način života i običaji drniškog kraja
Sunčano selo Jagnjedovac
za kvalitetu, sadržajnost i kreativnost prezentacije raznovrsnih etnografskih zbirki koje zajedno čine izuzetno bogatu i atraktivnu izložbu tradicijskih vrijednosti ovoga kraja
KATEGORIJA 4. - PUTNIČKA AGENCIJA
M-G Express Kanfanar
za ostvarenu suradnju s Turističkom zajednicom grada Kanfanara na razvoju novih turističkih proizvoda koji su doprinijeli atraktivnosti destinacije i njenoj većoj turističkoj posjećenosti
KATEGORIJA 5.- INOVATIVNI PROJEKT U TURIZMU realiziran u razdoblju 9/2016-8/2017
TZ otoka Krka
za inovativni pristup prezentaciji kulturnog naslijeđa otoka Krka oblikovanjem multimedijalne karte koja posjetiteljima pruža mogućnost kreativnog i cjelovitog upoznavanje višestoljetne baštine otoka
TZ Crikvenica
za inventivan i originalan sadržaj - Crikvenica 4 Pets, čime je stvorena podloga za novi turistički proizvod i novo sadržajno obogaćivanje turističke ponude destinacije
TZ Imotski
za inovativne projekte Zaron do dna, i Slacking po rubu Crvenog jezera koji stvaraju nove turističke vrijednosti i koji su svojom realizacijom doprinijeli svjetskoj turističkoj promociji Imotskog, ali i Hrvatske kao atraktivne pustolovne i avanturističke destinacije
Hotel Olympia Sky Vodice
za inovativni i kreativni pristup oblikovanju hotela i pratećih mu sadržaja te ostvarenu kvalitetu usluge, čime je značajno obogaćena turistička ponuda Vodica i Dalmacije
Montis Aurea
za realizaciju projekta vila za odmor te kvalitetu i oblikovanje sadržaja namijenjenih aktivnom odmoru čime je značajno obogaćena turistička ponuda područja Parka prirode Papuk
Vision team
za inovativni i kreativni pristup pružanja turističkih informacija objedinjenih na mobilnoj aplikaciji Visionone čime je dan značajan doprinos ukupnoj promociji i informativnoj vidljivosti turističkih sadržaja i destinacija, posebno kontinentalnog dijela Hrvatske
TZ Žminj
za kreativnu seriju manifestacija inspiriranih lokalnim običajima (Istarski festival pašte, Pincijada pod čerepinjom na ugnjišće, Bartulja i dr.) koje čuvaju tradicijske vrijednosti ovoga kraja i sadržajno obogaćuju turističku ponudu Žminja i Istre
TZ Fažana
za inovativnost projekta Mala ribarska akademija sardela i kreativnu seriju edukativnih, zabavnih i gastronomskih sadržaja koji inspiriranih lokalnim običajima i životom čuvaju tradicijske vrijednosti ovoga kraja potičući njegov održivi turistički razvoj
Pirotehnika Mirnovec
za realizaciju projekata Fun park Mirnovec Biograd na moru i Eko etno farmu Samobor, koji su značajno unaprijedili turističke sadržaje lokalne sredine, a istovremeno i obogatili atraktivnost ukupne hrvatske turističke ponude
KATEGORIJA 6. - OSOBA
Vladimir Škrobo
za dugogodišnji kreativni doprinos sadržajnom oblikovanju turističkih sadržaja lokalne zajednice inspiriranih tradicijom i običajima Baranje čime je ostvario značajan utjecaj na razvoj, sadržajnost i prepoznatljivosti turističke ponude Karanca, Baranje i Slavonije
s. Berislava Mirjam Grabovac
za kreativno oblikovanje i realizaciju niza duhovnih i edukativnih programa, te inventivno vođenje dvorcem čime je dala nemjerljiv osobni doprinos pozicioniranju dvorca Lužnica kao zanimljivog i prepoznatljivog duhovnog i turističkog odredišta
Ksenija Tomić
za dugogodišnji rad u sustavu Turističkih zajednica i kreativan doprinos sadržajnom oblikovanju i promociji turističke ponude Zagorja
KATEGORIJA 6. - POSEBNA PRIZNANJA
TZ Grada Splita
za višegodišnji inovativan i kreativan razvoj novih turističkih sadržaja koji su grad Split pozicionirali kao vodeću turističku destinaciju 2017. godine
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....