StoryEditorOCM
KalelargaDONATORI I TROŠKOVI

Kandidati za zadarskog gradonačelnika i župana na promidžbu ‘spiskali‘ preko 840 tisuća kuna! Žuvela za kampanju potrošio - nula kuna!

Piše Iva Ivanac
27. svibnja 2021. - 13:16

Na stranicama Državnog izbornog povjerenstva objavljeni su drugi financijski izvještaji kandidata koji su dospjeli u drugi krug lokalnih izbora.

Branko Dukić je za svoju dosadašnju kampanju dobio gotovo 350 tisuća kuna donacija dok je 345 tisuće kuna utrošio na oglašavanje u raznim medijima te na oglasnim površinama. 

Među najvećim pojedinačnim donatorima Dukićeve kampanje ističu se imena Borisa Longina, Katarine Vidov i Ronalda Dukića koji su osobno donirali 20 tisuća kuna. Najveću donaciju pravne osobe i dalje drži tvrtka Radion iz Benkovačkog sela u vlasništvu Hrvoja Petričića koja je uplatila 100 tisuća kuna, ali i tvrtka Bakmaz koja je donirala 30 tisuća kuna. 

Kandidatu za gradonačelnika koalicije Srcem za Zadar (SDP, AM, HSS, CENTAR, GLAS), Marku Vučetiću je još uvijek jedini donator predsjednik županijskog odbora SDP-a, Erol Gaši koji je donirao 1500 kuna, dok mu rashodi za marketing iznose gotovo 174 tisuća kuna.

Iznos donacija se u drugom financijskom izvješću drastično povećao kod Božidara Longina koji je primio ukupno 204 tisuće kuna. Na oglašavanje u raznim medijima te na oglasnim površinama Longin je potrošio 315 tisuća kuna.

Stanić grupa je najveći pojedinačni donator među pravnim osobama, donirali su mu 50 tisuća kuna, dok je tvrtka Radion dala 20 tisuća kuna. Sa po deset tisuća kuna podržali su ga Ante Maras, Jurica Žilić, Nediljka Džepina, Jure Buljat, Marijana Baričević, Marko Vicković te Marta Hordov

Najskromniji kandidat drugog kruga je zasigurno Ivica Žuvela koji je od jedne medijske kuće zaprimio donaciju u iznosu od osam tisuća kuna, a ona je jednako tako navedena i u troškovima za promidžbu što znači da je na kampanju dosada potrošio nula kuna. 

No, ovo nije posljednje izvješće koje su kandidati trebali predati. Kandidati koji su prošli u drugi krug, 30 dana nakon drugog kruga (29. lipnja) moraju poslati finalna izvješća. Tek će se tada znati točne cifre koje su potrošene za promidžbu kandidata. 

Samo ova četiri kandidata, točnije tri ako se izuzme Žuvela, na svoju su kampanju potrošili preko 840 tisuća kuna. 

19. prosinac 2024 07:31