U srijedu je u Zadru u hotelu Kolovare održana radionica na temu Kreiranje doživljaja na razini Turističke zajednice Zadarske županije i vodećih programa, a namijenjena zainteresiranim dionicima s područja Zadarske županije. Radionica je održana u dva dijela i to jutarnjem na kojem su nazočili subjekti s područja arhipelaga, grada Zadra, i Rivijere Nin i Biograd, dok su poslijepodnevnoj nazočili subjekti grada Paga, rivijere Paklenica i ruralnog područja.
Predavač Zoran Kasum iz tvrtke Hotel & Destination Consulting radionicu je sadržajno podijelio u nekoliko cjelina. Tako je nazočne sudionike upoznao sa sadržajem Priručnika za stvaranje turističkih doživljaja u Zadarskoj županiji kojeg je izradila Turistička zajednica Zadarske županije, a potom i s dostupnim alatima i praktičnim primjenama uz osvrt na obrasce kreiranja doživljaja i samoprocjene kvalitete doživljaja. Uslijedila je rasprava o listama doživljaja/programa prema pojedinim subregijama te prijedlozi za daljnje korake.
Organizacijom ove radionice Turistička zajednica Zadarske županije je nastavila započete aktivnosti na polju razvoja top doživljaja. Naime, TZ Zadarske županije je, kao dio strateškog pristupa razvoju turističkih proizvoda, razvila okvir za razvoj top doživljaja kako bi se postupno napravila tranzicija od klasičnih turističkih proizvoda ka uspostavi uvjerljivih turističkih doživljaja. S ciljem da svi zainteresirani dionici postanu relevantni i konkurentni u kreiranju doživljaja na jednakoj razini kao i naša konkurencija, napravljen je i Priručnik za stvaranje turističkih doživljaja u Zadarskoj županiji, a koji predstavlja samo jednu od brojnih aktivnosti TZ Zadarske županije u transformaciji turističkih proizvoda ka autentičnim i relevantnim doživljajima, namijenjen dionicima u turizmu, turističkim poduzećima, organizatorima festivala i događaja, stanovnicima, JLS-ovima i razvojnim agencijama. Podsjetimo kako je doživljaj kao sastavnica putovanja motiviran željom da se posjetitelj istinski poveže s destinacijom, stanovnicima i lokalnim životnim stilom. Jednostavna posjeta destinaciji ili fokus na jednu aktivnost više ne predstavlja primarnu motivaciju posjete, već se sve više radi o uživljavanju u autentičnost, interakciji s ljudima, uključivanju osjetila te učenju povijesti i priča o destinaciji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....