U veljači je, prema podacima HTZ-a, ostvaren porast od 5 posto u dolascima i noćenjima. Tijekom prva dva mjeseca najviše je noćenja ostvareno u Zagrebu (245.000), Istri (233.000) te na Kvarneru (165.000). Slijede Splitsko-dalmatinska županija s 132.000 noćenja, Dubrovačko-neretvanska s 98.000 noćenja, Zadarska s 54.000 noćenja, Šibensko-kninska s 30.000, te Ličko-senjska županija s 18.000 noćenja.
Na kontinentu je, ne uključujući Zagreb, ostvareno 95.000 dolazaka (+10%) i 224.000 noćenja (+15%), a gledajući po županijama najviše je noćenja ostvareno u Krapinsko-zagorskoj (55.000 noćenja), Međimurskoj (27.000 noćenja), Varaždinskoj (24.000 noćenja) i Osječko-baranjskoj županiji (22.000 noćenja). U navedenom je razdoblju najviše noćenja ostvareno s tržišta BiH (114.000 noćenja), Slovenije (98.000 noćenja), Austrije (64.000 noćenja), Italije (59.000 noćenja) i Njemačke (58.000 noćenja), a gledajući po segmentu smještaja najviše je noćenja ostvareno u hotelima (711.000 noćenja) te u objektima u domaćinstvu (247.000 noćenja).
U veljači je u Hrvatskoj ostvareno 225.000 dolazaka i 584.000 noćenja što u usporedbi s veljačom 2017. godine predstavlja poraste od 5% u dolascima i noćenjima. U veljači je najviše noćenja ostvareno u Istri (127.000 noćenja), Zagrebu (102.000 noćenja) te na Kvarneru (84.000 noćenja), dok je na kontinentu u veljači ostvareno 44.000 dolazaka i 100.000 noćenja, od čega je najviše noćenja ostvareno u Krapinsko-zagorskoj, Međimurskoj i Osječko-baranjskoj županiji.
Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), u Hrvatskoj je u periodu od siječnja do veljače ostvareno 443.000 dolazaka (+12%) i 1,2 milijuna noćenja (+11%). Od toga su strani turisti ostvarili 267.000 dolazaka (+15%) i 755.000 noćenja (+15%), a poraste bilježe i domaći turisti u dolascima za 7% te u noćenjima za 5%.
„Iznimno mi je drago što se pozitivni rezultati turističkog prometa nastavljaju i na početku 2018. godine u kojoj bilježimo dvoznamenkasti rast broja noćenja. Vjerujem da će to biti dobar poticaj svima u turizmu za nastavak i što kvalitetniju pripremu za ostatak godine. Uz planirane aktivnosti Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice usmjerene prema povećanju kvalitete ponude, prometne povezanosti, jačanju prepoznatljivosti i vidljivosti na brojnim svjetskim tržištima, siguran sam kako će hrvatski turizam i u ovoj godini napraviti pozitivan iskorak", poručio je ministar turizma Gari Cappelli.
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić je pak naglasio kako je u tijeku intenzivno predstavljanje hrvatske turističke ponude na sajmovima diljem svijeta.
„Ovaj tjedan očekuje nas veliki ITB sajam u Berlinu gdje premijerno predstavljamo novi vizualni koncept štanda kojim će se HTZ koristiti do 2022. godine. Sredinom ožujka slijedi nam nastup na sajmu MITT u Moskvi te MAP u Parizu. Zadovoljni smo prodajom „first minute" programa za Hrvatsku koji ukazuju na to da je, ovisno o tržištu i vrsti programa, kao i ukupnim prodajnim volumenima pojedinih organizatora putovanja, potražnja za Hrvatskom u prosjeku 5 do 10 posto veća u odnosu na isto razdoblje prethodne godine iako u pojedinim slučajevima organizatori putovanja bilježe i znatno više stope rasta", izjavio je direktor Staničić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....