U Zadar vlakovi već dugo uopće ne voze. Pust je Željeznički kolodvor svečano pušten u promet sad već davne 1967. godine. Dio zgrade kolodvora iznajmljen je prije nekoliko godina jednom poznatom svjetskom lancu restorana brze hrane i od toga se dana smatra da je Zadar i službeno "odustao" od vlakova. Istovremeno, Bibinjci već dugi niz godina pokušavaju izmjestiti prugu koja njihovo mjesto presijeca na dva dijela.
Arhivske fotografije podsjećaju da je stara zgrada Željezničkog kolodvora također imala dugačku nadstrešnicu koja je umjesto potpornim stupovima "sidrena" čeličnim sajlama za konstrukciju zgrade.
Nitko se toga ne bi sjetio da se prije nekoliko dana nije dogodila tragedija u Novom Sadu kada je na građane pala nadstrešnica Željezničkog kolodvora sidrena sajlama i usmrtila ih.
Zadarska nadstrešnica izdržala je svoj "radni vijek" bez incidenta, a onda je 2015. godine uslijed radova na prenamjeni zgrade uklonjena. Iako je bila dojmljivo projektiranja, zbog derutnog stanja kolodvorske zgrade možda je tako bilo i najbolje.