Digitalna kampanja Discover ZADAR Region našla se u prestižnom društvu globalnih kompanija poput Ikee, Vodafona, Coca-Cole, American Expressa, Microsofta, i mnogih drugih, ušavši u uži izbor od 600 prijavljenih kandidata za uglednu nagradu Digital Communications Awards 2019., objavili su iz Turističke zajednice Zadarske županije.
Nagrade za digitalno komuniciranje odaju počast izvanrednim projektima, kampanjama i inovacijama u sferi mrežnih komunikacija. Pokrenute su 2011. godine od strane Sveučilišta primijenjenih znanosti Quadriga te od tada podižu standarde suvremene on-line komunikacije.
Turistička zajednica Zadarske županije (TZZŽ) je za prvo mjesto u kategoriji Content marketing bila u konkurenciji s tvrtkama HSBC, ING, Dremel i Geodan, a u kategoriji Storytelling s NNGroup, 24sata, LM Wind Power i A+E Networks Poland.
Direktorica TZZŽ, Mihaela Kadija:
-Velika je čast i priznanje za jednu turističku zajednicu iz tako male zemlje biti među konkurencijom globalnih kompanija koje ulažu iznimno velika sredstva u digitalno komuniciranje. Biti odabran za finalista već je neizmjeran uspjeh za nas, ali i veliki poticaj za napredovanje. Ovu kampanju odradili smo uz mnoga ograničenja, a najveći izazov bio je uskladiti zahtjeve partnera i složiti sadržaj koji će biti atraktivan, ali i pitak za čitatelje – naše potencijalne goste.
Kampanja je ostvarena u odličnoj suradnji s agencijom S.T.A.R. Digital koja je ograničenja pretvorila u izazove i ostvarila odlične rezultate. Naime, za kampanju je izrađeno više od 300 oglasnih „bannera“, ali i posebna „landing“ stranica, odnosno 12 podstranica, kako bi se u obliku svojevrsnog bloga komunicirale najbitnije i najatraktivnije točke interesa – destinacijski i proizvodno, a članci, odnosno advertoriali, čitani su na 7 tržišta 264.592 puta. S prosječnim rasponom vremena čitanja od 1:44 – 6:69 min, možemo računati kako su čitatelji proveli preko 13.000 sati aktivno konzumirajući sadržaj o zadarskoj regiji. Uz to je realizirano 89.127.414 impresija display i native oglasa.
Veliki značaj i uspjeh ove kampanje je, u biti, u samom udruživanju sredstava na svim razinama sustava. Namjera je bila maksimizirati pojedinačne resurse, kako TZŽ-a, tako i vodećih lokalnih turističkih zajednica kako bismo kumuliranim sredstvima mogli uopće ostvariti kampanju ovakvog značaja i dosega. Tako su se u projekt uključile ključne destinacije Zadarske županije: Zadar, Nin, Pag, Biograd i Starigrad, a njima su podršku opet dale manje TZ u okružju. Sama ta činjenica je izuzetno hvalevrijedna i pokazuje da se sinergijom zaista može postići više i značajnije. Naravno, ne smijemo izostaviti i veliku podršku Hrvatske turističke zajednice kroz čini je program Udruženog oglašavanja ova kampanja i provedena.