StoryEditorOCM
RegionalNOVI VIZUALNI IDENTITET VIR TURIZMA

More, jarbol i turistički stijeg potpisuje poznata hrvatska agencija

Piše Kažimir Škrbić / Virski list
22. veljače 2018. - 15:24
LOGO_04

Destinacijska menadžment kompanija „Vir turizam“ predstavila je svoj novi logotip koji nakon sedam godina zamjenjuje dosadašnji logo s virskom Kaštelinom kao središnjim motivom identiteta virskog turističkog poduzeća. Novi je logotip moderniji, kažu nam u „Vir turizmu“, a sastavljen je od slova i stiliziranog jarbola. Dolazi s bogatom tamnoplavom podlogom kao bazom na kojoj čvrsto stoji slovni stijeg turizma, odnosno naziv tvrtke.

„Logotip je suptilna asocijacija na vječni motiv s mora, a svojim ukusom, uravnoteženošću i stilom plijeni svačiju pozornost te budi želju za putovanjem“, kažu u kreativnoj agenciji „Kofein“ vlasnika Tomislava Krajačića, koja je napravila novi logotip. Riječ je o jednoj od najbrže rastućih agencija koja se u svega pet godina rada uvrstila među najvažnije kreativne agencije u Hrvatskoj, a njihovi klijenti – Renault, Hrvatska poštanska banka, Henkel, Cinestar, Bayer, DM, Zagrebačka banka, Nissan, Zagrebački holding, Total TV, Splitska banka, Printera, Hrvatska lutrija i drugi, najbolje ilustriraju taj uspjeh.

Logotip koji su izradili za „Vir turizam“ te ga predstavili kao novi identitet virske destinacijske kompanije, dolazi u svojoj osnovnoj varijanti s tamnoplavom podlogom, zlatnim jarbolom i bijelim slovima te verzijom s modrim slovima kao praktično rješenje za poslovnu komunikaciju. Novi vizual već je implementiran na web stranicu www.virturizam.hr i FB stranicu poduzeća, a uskoro će se naći i na novim turističkim brošurama.

„Vizualni identitet važan je segment strategije i poslovne komunikacije naše kompanije, kao što je i promjena logotipa nakon sedam godina bila nužnost. Vjerujem kako će se u simbolici novog logotipa, s jarbolom i turističkim stijegom, naše poduzeće uspješno nositi s realizacijom budućih projekata i turističkog razvoja cijelog otoka“, istaknula je direktorica „Vir turizma“ Kristina Perić zadovoljstvo s izabranim grafičkim rješenjem agencije „Kofein“.

01. studeni 2024 00:17