Željko Pereković, od lani novi vlasnik turističke tvrtke Obonjan Rivijera d.d. na izvanrednoj skupštini društva postavio je novi tročlani Nadzorni odbor. Osim njega, u tom tijelu su Kristijan Perekoviću te Irena Dolenčić, umjesto Dražena Grubišića-Čabe, Britanca Daniela Anthonyja Blackledgea, te Slovenca Tadeja Volfa. Potonja trojka zastupala je interese dojučerašnjeg većinskog vlasnika Obonjan Rivijere, tvrtke za organizaciju koncerata Sound Concert iz Velike Britanije, te suvlasnika, hrvatskog Gratioususa i slovenske turističke agencije CMT.
Željko Pereković, ugledni poduzetnik čiji su glavni posao već tri desetljeća samoposlužni uređaji za kavu u tvrtki sa 100 zaposlenih izvukao je Obonjan Rivijeru iz višemilijunske blokade, prekinuo sudski postupak na Trgovačkom sudu u Zadru i preuzeo vlasništvo, odradivši lanjsku sezonu na otoku pod koncesijom Grada Šibenika.
Prema dostupnim informacijama uplatio je najmanje 12 milijuna kuna na račun Obonjan Rivijere, a preuzima i druge obveze tvrtke posrnule u korona krizi.
Specifični turistički projekt po kojem je otok Obonjan poznat Pereković će dalje razvijati i unaprjeđivati u vlastitoj poslovnoj viziji i u partnerstvu sa sinovima Domagojem i Mislavom.
Otac i dvojica juniora naime, unatrag 20-tak godina razvijaju koncept camping turizma, a zadnji takav projekt, nakon izlaska iz sličnog u Novalji im je Olivia Green Camping, u velikom masliniku kod Tisna, s luksuznim, obiteljskim drvenim kućicama i bazenima za 700 gostiju te cjelokupnom uslugom na razini hotela s pet zvjezdica.
Utoliko je Perekovićevo preuzimanje Obonjan Rivijere logično, budući da je i na tome šibenskome otoku ustanovljen jedan tip kampa, s 196 luksuznih šatora, 40 pokretnih kućica i hotelom s 33 kreveta, s odlukom u širenje kapaciteta i najviše 200 - 250 zaposlenih za nekoliko godina nakon planiranih opsežnih ulaganja.
Prema izjavi Mislava Perekovića za SD, tijekom sezone Obonjan bi postao obiteljskim odredištem za odmor s izrazitim ekološkim programom, dok će izvan sezone ponudu usmjeriti ka drugim sadržajima i događanjima, iz oblasti tzv. event-turizma.
Mislav je inače, završio studij turističkog menedžmenta i potom specijalizirao održivi turizam, a u bratskom tandemu Domagojev resor su investicije.
-Naša je ideja jednostavna: želimo biti najbolji na samo u Hrvatskoj, nego u Europi! - govore Perekovići otkrivajući da je Obonjan, uz još jedan otok, jedini u Europi koji se koncesionira na taj način, što je samo po sebi velik izazov.
To je logistički vrlo zahtjevno, a Obonjan je po svojoj konfiguraciji idealan za dobar kamp s pet zvjezdica, što će sigurno postati kada za nekoliko godina zaokruže investiciju i otok dovedu do visoke razine koja mu tržišno pripada. Dakako, na otoku gdje se voda doprema specijalnim brodom s kopna naglasak je na ekološkoj održivosti, očuvanju borove šume i maslina i drugim prirodnim osobitostima otoka čemu će biti prilagođen razvoj. Ničeg nema preko noći te će za ispunjenje našeg master plana razvoja koji još jedino dorađujemo u sitnicama trebati 5-6 godina ulaganja. To je naša jedina sigurna valuta u poslu, sve drugo jedino je lijepa priča, ističu braća Pereković.
Taj će kroki ambicoznih poslovnih planova otoka pod koncesijom Grada Šibenika zacijelo pozdraviti i gradski oci.
Prema riječima dogradonačelnika Danijela Milete, s novim vlasnicima u gradskoj upravi nisu detaljno razgovarali o poslovnim planovima na Obonjanu, no očekuju da će ih s time uskoro upoznati.
-U gradskoj upravi ne ulazimo u vlasničku strukturu koncesionara, no inzistirat ćemo na poštivanju ugovora s Gradom kao partnerom koji je uvijek na raspolaganju za suradnju i nama je to prioritet. Prema gradu tvrtka nema dugovanja, a sporazum ionako podrazumijeva razvoj u fazama, kratko je komentirao Mileta.
Obonjan je vrlo privlačan, kaže Domagoj Pereković i najavljuje otvaranje 1. svibnja. Otoka vam se uvuče pod kožu, a nakon prošlog ljeta, kada smo uglavnom čistili budući da se na otoku zbog korone nije radilo i bili otvoreni svega 45 dana, primjećujemo da poslovni timovi postaju više povezani, govori Domagoj.
I objašnjava da je to valjda zbog otočne izolacije i vremenskih uvjeta koji puno više određuju poslovanje nego na kopnu. U svakom slučaju, treba više planiranja i logistike, pri čemu se i novi vlasnici oslanjaju na prijašnje suradnike, lokalne ljude iz Šibenika, Vodica, Biograda...
Perekovići su s nekim prijašnjim zaposlenicima obnovili ugovore, te se iskreno nadaju da će natječaj koji će raspisati tijekom siječnja za zapošljavanje 140 radnika zajedno sa sezoncima, privući lokalne ljude. Ma koliko je sve teže u turizmu zapošljavati domaće kadrove.