Dobiti besplatan broj telefona 0800 0011 kako biste se prijavili za cijepljenje ili promijenili zakazani termin i dalje je ravno dobitku na lutriji.
Prije dva tjedna pisali smo o ovom slučaju, a situacija se u međuvremenu uopće nije promijenila. Naime, tijekom dana nekoliko smo puta zvali navedeni broj nadajući se da će nam se javiti operater, međutim, linija bi se nakon desetak minuta prekinula.
- Svi operateri su zauzeti. Vaš poziv je zabilježen. Javit ćemo vam se čim budemo u mogućnosti, obaviještava nas ženski glas prije prekida poziva nakon kojeg nas nitko nije povratno nazvao.
Kada dobijete vezu prvo će vas snimljeni glas zamoliti da pripremite OIB i pričekate. Druga opcija je, ako ne želite čekati, da odete na internetsku stranicu cijepise.zdravlje.hr. gdje se također možete prijaviti za cijepljenje.
Apsurd u cijeloj situaciji je i taj što se odgovor na pitanje: 'Što ako želite promijeniti termin cijepljenja?' ne nalazi među osnovnim uputama na stranici HZJZ-a. Što je, dakle, s onima, koji iz različitih razloga, žele promijeniti svoj dobiveni termin? I kako da to naprave ako im se na 0800 0011 nitko ne javlja?
Iz HZJZ su nam rekli da je otvoreno 20 linija na kojima radi čak 70 ljudi.
- Osobe koje ne mogu doći na cijepljenje trebale bi nazvati 0800 0011 i otkazati termin te će novi termin dobiti naknadno, poručili su iz HZJZ-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....