Očajna čitateljica koja ljetuje na otoku Ižu poslala je otvoreno pismo odnosno apel Jadroliniji za uvođenje dodatne trajektne linije. Njezino pismo prenosimo u cijelosti.
"Već jučer navečer već nije funkcionirala online kupnja karte za Zadar (Gaženica) iz Bršnja (Iž). I nije prvi put da kartu kupujem u ovo doba, dakle, dan-dva prije i to za puno veće i turistički razvikanije otoke poput Brača, Hvara, Korčule, no jest prvi put da sam na Ižu - otočiću sa svojih cca 16 km2 u 500-tinjak stanovnika koji bi očito svi stali na trajekt da se malo stisnu.
I sada sam saznala da kartu ne mogu kupiti i da nije greška na mrežnoj stranici i u servisu online kupnje, već da mjesta na trajektu za sutra isploviti s Iža nema! I to ne za samo jednu trajektnu liniju, već za obje!
Bila sam i u trajektnoj luci. I tamo smo sreli ljude koji su istim problemima i koji govore sve kao što vam ja ovdje govorim - još i gore! Karata nema po tjedan dana prije!
Je li to normalno za zemlju koja se hvali svojim turizmom i državnom tvrtkom koja treba voditi brigu u pomorskom prometu putnika koji mi plaćamo! Nije besplatno i nije jeftino! A to ne govorim u prazno, već na temelju iskustva u drugim zemljama. Dakle, ovo nije prvi put i ovo nije izolirani slučaj. I u telefonskom razgovoru s korisničkom službom sam čula da postoji problem s ovom linijom. Ljudi moji, pa zašto nije riješen?
Ja se još uvijek nadam da je ovo samo jedan mali nesporazum i da vi pratite stanje i brojeve vozila i ljudi koji su otišli na Iž i da će sve biti riješeno još danas. Možda već i je (kamo‘ sreće). Nadam se da nećemo novcem poreznih obveznika, dakle svih nas, plaćati dodatno smještaje svih ljudi koji će zaglaviti na Ižu, a neću se ni pitati gdje će i kako tražiti smještaj, što ako imaju djecu, što ako je nekome hitno, koliki se dodatni troškovi generiraju...
Meni je iznimno hitno. Ja imam sljedeći put za koji ima plaćen prijevoz i smještaj i čija je protuvrijednost propadanja približno oko 2.000,00 eura, a da ne pričam o emocionalnom gubitku, duševnoj boli i propuštenoj dobiti u slučaju nemogućnosti povratka na kopno sutra. Stoga lijepo molim informaciju o tome kako doći do Zadra iz Iža tijekom sutrašnjeg dana? I ni ne pokušavajte svaliti krivicu na kupca jer u uslužnim djelatnostima je kupac u pravu, posebno jer nigdje ne stoji obavijest da je kartu potrebno kupiti 5, 6, 7, 8, 9 ili x dana prije. Neću tvrditi, ali znam da je nekada pisalo 24 h ranije, no znam i da sam u 6. mjesecu kupila online kartu 15 minuta prije polaska trajekta.
Neću duljiti u ovom mailu jer se duboko nadam da je ovo samo mali propust koji još stigne biti riješen bez ikakvih materijalnih i drugih posljedica, uvođenjem dodatne linije ili većeg broda. Također se nadam da neće biti potrebe za dodatnim mailom i dodatnim radnjama - prvo promatračkim i praćenjem toga koliko automobila ulazi u trajekt danas i sutra, funkcionira li sustav prodaje karata ili netko kupi 2 ili 3 karte, a netko izvisi, a nadalje i radnjama usmjerenim na prouzročavanje raznih oblika štete neodgovornim poslovanjem.
Pola dana godišnjeg odmora hrvatske građanske uništila je ova apsurdna situacija, iskreno se nadam da će se ostatak dana popraviti jer se još uvijek stigne. Ne samo za danas i mene, već i za ubuduće i ostale ljude - vjerujte, ovo je sramota, a razmišljajte o tome da ovdje postoje i stariji građani koji isto putuju i troše svoje inozemne mirovine u našoj zemlji i koji će se možda naći pred štandom Jadrolinije ne razumijevajući što im gospođa govori, a kad shvate, nadajmo se da su dobrog zdravstvenog stanja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....