U poslovnici Fine u Biogradu na Moru u subotu, 17. listopada 2020. godine, nije bilo sasvim moguće u okviru radnog vremena poslovnice izvršiti standardne financijske transakcije građana, primjerice platiti račune i obveze za tekući mjesec ili možda neke zaostale za prošli, iz razloga što je šalterska djelatnica vrlo samouvjereno raspolagala sa svojim radnim vremenom, objavio je portal Biograjski.com.
Ako ste, primjerice, došli u 11 sati i dvadeset minuta, bez da vas pita uzrok/razlog dolasku rekla bi vam da za istu stvar dođete u ponedjeljak. Kad biste je pitali za cijenjeno ime i prezime, ona vam vrlo mudro ne bi odgovorila na to pitanje. Šutjela bi. Kada biste je pitali za neki kontakt broj za korisnike, ona bi vam – uz poneku psovku, odgovorila da ga potražite sami. Rezignirani vratili biste se kući neobavljena posla tj. račune platili na pošti, a onda skupljali ono malo dostojanstva što vam je preostalo. Upravo to se nama događalo protekle subote.
No, na pola puta od pošte do Fine shvatili smo da je šalterska radnica s klijentima/korisnicima/građanima ipak bila dužna raditi do podne, jer tako piše na vratima. Ipak postoje neke stvari koje se mogu izvršavati samo/isključivo/jedino u poslovnicama Fine. Stoga smo se vratili, da bismo svjedočili pravoj sceni/incidentu koja je zabilježena u našoj video snimci koju ćete pregledati na kraju ovog priloga. Prije toga ide objašnjenje ove nesvakidašnje situacije.
Ispred poslovnice stajalo je ove subote u 11 sati i 30 minuta petero ljudi: osim zaštitara i četvero potencijalnih klijenata. Njih nismo snimali, radi zaštite privatnosti građana.
Važno je napomenuti da je vrijeme radnje 11 sati i 30minuta, u Fini nema korisnika/klijenata/građana, sad troje od njih čeka ispred poslovnice. Šalterska djelatnica odbija ih primiti. Zaštitar je cijelo vrijeme smirivao situaciju te uputio ljude na Kontakt centar Fine i Odjel za podršku korisnicima usput napominjući da ovo danas nije izolirani incident.
„Uzmi broj, uzmi broj“, čuje se glas muškarca u video snimci koji upućuje da je važno uzeti taj broj na koji se može nazvati i požaliti se nekome.
Video prikazuje staricu koja od 11 sati i 43 minute ispred zgrade poslovnice, jednu od onih koja već 20-ak minuta čeka red kako bi ovdje pokušala izvršiti njoj vrlo važnu uplatu na račun za struju. Ispred sebe propušta muškarca u Pull&Bear majici govoreći mu: „Samo vi uđite.“
Iznutra se glas šalterske radnice kojim govori: „E, neću te primiti do Uskrsa.“
Starica izvanka govori: „Neće da nas primi?! Tko je ta?“
Muškarac u Pull&Bear majici još je unutra, govori šalterskoj radnici: „Ne smiš tako.“, nakon čega ona skroz podivlja i opsuje: „Je*em mu mater u pi*ku!“
Muškarac zaključuje „Ajmo ća.“, tj. da mu je bolje napustiti poprište zbivanja neobavljena posla, te izlazi.
No starica se čudi: „Je*em mu mater u pi*ku. Još i to. Pa sad ovo snimi molim te. Ne, ne…Pusti me da joj kažem da…Da je*em mu mater u pi*ku?! Je li ona živčana?“
Ono što nije zabilježeno u video zapisu, a bilo je kulminacija incidenta jest trenutak kada je šalterska djelatnica naglo otvorila ulazna vrata i gotovo ozlijedila staricu, koja je neizglednoj situaciji usprkos ipak hrabro uspjela probiti prvu cru obrane i jednu gotovo nepremostivu zapreku pri uplati računa. Bravo, njoj HEP ipak neće isključiti struju, starica je spašena!!!
Napominjemo, ukoliko je šalterska djelatnica iz gore navedene priče na neki način pregorjela na poslu (npr. ima tzv. sindrom burn-out) Fina i liječnički tim dužni su joj pružiti svu potrebnu pomoć. A mi ćemo joj se večeras pomoliti za zdravlje, objavio je Biograjski.com.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....