S ciljem što ranijeg poticanja potencijalnih posjetitelja na dolazak u destinaciju, Turistička zajednica Zadarske županije pokrenula je posljednju ovogodišnju, ili bolje reći prvu marketinšku kampanju za 2023. godinu, na ključnim emitivnim tržištima koja posebno dobro reagiraju na rani booking.
Kampanja krovnog naziva See You Soon! cilja postojeće i potencijalne goste Zadarske županije s tri ključna tržišta – Njemačke, Austrije i Nizozemske. Kampanja je ciljano planirana na kraju godine kada su na odabranim tržištima dani kratki, tamni i hladni. Vizualna strategija prati ideju kampanje kroz izuzetno plave, sunčane i morske motive kako bi se dobilo na dodatnoj vidljivosti te time istaknuli u odnosu na trenutne, uglavnom blagdanske, reklamne kampanje.
Kampanja se realizira u suradnji s najvećim medijskim kućama na svakom tržištu i to isključivo kroz vizualno snažne formate. Okosnicu čini digitalno vanjsko oglašavanje (DOOH) u središtima i najprometnijim lokacijama najvećih gradova (Beč, München, Stuttgart, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Amstelveen), a pojačano online video i veliki branding display oglasima na najposjećenijim portalima (AD.nl, t-online.de, Krone.at, WEB.de, GMX.net). Kampanja će trajati kroz cijeli prosinac i dio siječnja kako bi se potaknule rane rezervacije.
O uspješnosti digitalnih kampanja koje već godinama provodi Turistička zajednica Zadarske županije govori i podatak kako se digitalna kampanja Turističke zajednice Zadarske županije za 2022. godinu „Reconnect with yourself – Say YES! to Zadar Region“ našla u vrlo jakoj konkurenciju u izboru European Excellence Awards-a.
Ulazak u uži izbor u kategoriji Balkan predstavlja veliko priznanje za navedenu kampanju jer prestižna europska komunikacijska nagrada "European Excellence Awards" u organizaciji Quadrige, berlinskog centra izvrsnosti u obrazovanju, informacijama, umrežavanju i poslovnim IT rješenjima, daje jedan sveobuhvatan uvid u komunikacijska postignuća diljem Europe.
Kampanja TZ Zadarske županije imala je snažne konkurente gotovo u potpunosti usmjerene na podizanje svijest o inkluzivnosti i zdravlju - kampanju Blue Balloons lidera u pomagalima za dijabetes tipa 1 također iz Hrvatske, bugarsku kampanju posvećenu podizanju nacionalne svijesti o ljudima s rijetkim bolestima The 20th Hero, te dvije rumunjske kampanje - Carrefoura Rumunjska za poticanja lokalnih farmera i pobjedničku Regina Maria Rumunjska, kampanju na temu mentalnog zdravlja.
Osnovna ideja digitalne kampanje TZ Zadarske županije koju je provela renomirana agencija S.T.A.R. Digital bilo je povezivanje sa sobom, povratak sebi nakon dugog i teškog razdoblja izolacije i
karantene. Najbolji način za to su mir, tišina, ukusna hrana i čarobne prirodne ljepote koje posjetiteljima nudi Zadarska županija kao turistička destinacija. Sveobuhvatnu kampanju su pratili brojni vizuali s motivima najljepših dijelova Zadarske županije i duhovitim pozivima na dolazak u naše destinacije.
Mihaela Kadija, direktorica TZ Zadarske županije je tom prigodom izjavila:
Iznimno smo zadovoljni i ponosni što je upravo naša kampanja ušla u uži izbor za "European Excellence Awards" što dokazuje njezinu kvalitetu i predstavlja veliki uspjeh posebno kada promotrimo druge konkurente kroz niz kategorija, a to su divovi oglašivačke industrije, poput farmaceutske, automobilske ili retail industrije. Pri tom je dodala kako je ova digitalna kampanja samo jedna u nizu komunikacijskih i promidžbenih aktivnosti koju provodi TZ Zadarske županije, a nagrada je poticaj i potvrda kako idemo u dobrome smjeru te radimo taj posao na razini europske oglašivačke konkurencije.