Bivši direktor građevinske tvrtke Konstruktora Željko Žderić posvjedočio je u ponedjeljak na suđenju bivšem ministru prometa Božidaru Kalmeti da su mu tadašnji ministar, ali i premijer Ivo Sanader, sugerirali da u gradnju ceste od Gaženice, tzv. Kalmetine, uključe i tvrtku Skladgradnja.
Žderić je na zagrebačkom Županijskom sudu posvjedočio da su prilikom izgradnje Kalmetine dobivali mnogo preporuka i molbi za podizvođače, a velike tvrtke su ih u poslove uključivale po svom nahođenju. Kazao je i da se s drugooptuženim Zdravkom Livakovićem viđao kada je ovaj bio državni tajnik te da ga Livaković nikad nije tražio mito ili namještanje bilo kakvog natječaja.
Tvrtka Skladgradnja široj je javnosti postala poznata nakon otkrivanja tzv. afere tuneli u kojoj je tužiteljstvo tvrdilo da je iz Hrvatskih autocesta (HAC) izvučen novac prilikom bojanja tunela Mala Kapela i Sveti Rok, no taj slučaj još nije došao pred sud.
Uskok u optužnici afere Remorker tvrdi da je Kalmeta povezao ljude iz svojeg ministarstva, Hrvatskih cesta (HC) i Hrvatskih autocesta (HAC) te da je sa suradnicima podijelio preko 15 milijuna kuna i 850.000 eura iz tvrtki za održavanje i izgradnju cesta.
Osim toga tereti ga se i da je narudžbom promotivnog filma "Prometna renesansa Hrvatske" ministarstvo koje je vodio oštetio za 600.000 kuna.
On od početka odbacuje optužbe, a isticao je da je žrtva političkog progona.
Na optuženičkoj klupi su se našli i njegovi državni tajnici te dužnosnici u HAC-u Zdravko Livaković i Milivoj Mikulić, čelnici HAC-a i Hrvatskih cesta te direktori kooperantskih tvrtki.
Nekadašnji financijski direktor HAC-a Josip Sapunar sporazumno je osuđen nakon što je tužiteljima ispričao da je Livakoviću i Mikuliću nosio novac izvučen i 'opran' preko tvrtke Remorker po kojoj je nazvana afera čiji je drugi krak završio u Hrvatskoj gospodarskoj komori.