Mozaik kojeg već duže vrijeme nije bilo u KK Zadar, konačno je dobio i svoje dvije posljednje „kockice”, odlukom direktora kluba Željka Žilavca, imenovani su sportski direktor Zvonimir Ridl te voditelj marketinga Toni Jeričević ujedno zadužen i za odnose s javnošću. Sva trojica iznijela su svoje viđenje nove zadarske priče....
– Najprije bih se zahvalio direktoru Žilavcu na izboru i ukazanom povjerenju, iznimna mi je čast što sam postao dio KK Zadar, ovog posla prihvatio sam se isključivo iz ljubavi prema ovom klubu, i to nije nikakva floskula. Mogu vam reći kako se ponekad snovi i ostvaruju! Znam kako u klubu nije idealna situacija, ali mišljenja sam kako svi zajedno, uključujući i vas novinare, trebamo uprijeti svim snagama i vratiti KK Zadar tamo gdje mu je i mjesto, napomenuo je Ridl koji je na izravan upit dolje potpisanog, kako može pojasniti oslanjanje na omladinski pogon te istovremeno očekivati rezultate od mladih igrača. Jer, poznato je kako publika u Zadru priznaje samo pobjednike. K tomu cijela regija u konačnici i Europa „ne živi” od svojih škola, konkretno košarke...
- Uvijek spominjemo taj omladinski pogon, naglasak kluba mora biti isključivo na njemu. S obzirom na trenutnu financijsku situaciju u klubu, još jednom ponavljam, naglasak moramo staviti na igrače iz našeg omladinskog pogona, iz kojeg moramo dobivati kvalitetne igrače s kojima moramo osvajati trofeje. Naravno da sad ne možemo odjednom ubaciti četiri, pet klinaca ili djece, to ne bi bilo dobro niti za njih, da se ne navikavaju na poraze! Mora ipak postojati nekakva ravnoteža i kvaliteta, ne da stavimo nekoliko mladih igrača pa da svi budemo smijenjeni nakon poraza. Morat ćemo sačekati te mladiće, možda dvije, tri godine, kako bi mogli nešto i osvojiti. Naglasio bih,kako puno ovisi i o budžetu KK Zadar za iduću sezonu – kazao je Ridl kojem je nakon „pressice” slijedio susret s igračima....
- Moram vidjeti kakvi su ti momci na treninzima, pa i karakterno, moram ih upoznati, da vidim kako dišu i da pripremimo nekako iduću sezonu. Što se tiče mogućih igračkih promjena, njih neće biti, osim ne daj Bože nekakvih ozljeda, pa da se možemo popunjavati. Ovaj klub je godinama osvajao trofeje s domaćim svojim igračima, od Pina Giergie, Krešimira Ćosića, Stojka. Vrankovića, braće Ružić, Jurice i Tomislava. Marka Banića, Marka Popovića, Jakova Vladovića, s možda dva, tri igrača sa strane – prisjetio se pojedinih detalja iz zadarske košarkaške povijesti, te još jednom ponovio ....
- U Zadar sam došao još 1989. godine, sa 17 godina, tu sam i školu završavao, i bila je to ljubav na prvi pogled. U ovom klubu sam igrao pet i pol godina. Evo, vratio sam se i moje emocije su ogromne - zaključio je Ridl.
Željko Žilavec, direktor KK Zadar
- Nadam se da ćemo od danas zajedno sa Ridlom i Jeričevićem krenuti u jedno novo razdoblje KK Zadar. U posljednje vrijeme nas uglavnom prate negativnosti i loše vijesti, tako da mi je iznimno drago razlog održavanja ove presice, a posebno što je Zvone Ridli i pristao na neki način prihvatiti se dužnosti sportskog direktora. Ta funkcija u klubu nosi određenu težinu, pogotovo u situaciji u kojoj se trenutno nalazimo, iskreno se nadam kako ćemo s trudom i radom postići određene rezultate. Naravno, za sve treba vremena, ali nadam se da ćemo u budućem razdoblju imati razloga za zadovoljstvo. Vratio bih se još jednom na temu sportskog direktora, taj posao nije bio niti malo lagan, osvrnuo bih se na zadarske poznate ćakule. Naime, uvijek nakon nekog izbora nema pozitive, već isključivo negativa! Imamo sad sportskog direktora, želimo krenuti s radom, Ridlu smo ukazali povjerenje, a i on nama što je uopće i prihvatio mjesto sportskog direktora. Priče o tome s čime se on do sad bavio, trebamo shvatiti kao njegovu prednost, i preporuku, a ne kao negativnost. Znači, ako se Zvone bavio menadžerstvom i bio agent igračima, to može biti samo prednost našem klubu, priče i ćakule kao će on sad dovoditi svoje igrače u KK Zadar, jednostavno ne stoje! On se od agencije odmaknuo, i ima svoju tvrtku preko koje radi ovo što radi, dakle, bilo koja trgovina s igračima nisu mu uopće u mislima, tako da odmah u startu možemo te stvari i priče odmah odvojiti, i krenuti bez bilo kakvih repova i insinuacija prema naprijed
Toni Jeričević, voditelj marketinga
- Zahvaljujem direktoru kluba Željku Žilavcu koji mi je ukazao povjerenje da obavljam ovu ozbiljnu i zahtjevnu funkciju, ujedno puno zahvaljujem svim mojim prijateljima i poznanicima na podršci. Istaknuo bih, kako KK Zadru želim dati ove svoje najproduktivnije godine života, koliko je to pametno ne znam, ali kako mi to kažemo, mi smo luđaci, bit ćemo prvaci! Točno znam što Zadrani žele, evo dat ću vam jedan mali primjer. Naime, kada otac kupi sinu onu značku od KK Zadar, on svom sinu želi pokloniti nešto s čime se ponosi. Isto tako, kada mi kupimo onaj magnetić, i stavimo ga na hladnjak, mi želimo iskomunicirati prema svima, ta neka lijepa iskustva koja nam ovaj klub donosi. Ono najbitnije je, da ta mala značkica predstavlja naš identitet. Da bismo do toga došli bit će dug put, ići ćemo korak po korak. Istaknut ću, kako Zvonimir Ridl i ja imamo iskustva u organizacijama koje su dobro poslovale, tu kulturu želimo donijeti i u KK Zadar, ujedno želimo pomoći i direktoru Žilavcu - kazao je Jeričević i prešao na temu koja je zadnjih godina nerijetko isticana, riječ je o klupskom „ web shopu”.....
– Obećavam kako ćemo taj web shop ako treba redizajnirati, dodat ćemo i nove artikle koji bi trebali biti cjenovno prihvatljiviji, za svačiji kućni budžet! Ovim putem koristim priliku kako bih pozvao možda i nekog digitalnog partnera, koji bi nam putem Google Adsa i Facebook oglašavanja, ciljano došao do svakog Zadranina koji se nalazi u svijetu, to je nešto što je ostvarivo. Web shop jednostavno moramo poboljšati, to je moj zadatak i prioritet, obećavam da ću to realizirati!(dž)