Ovogodišnja liga bazirat će se na 16 (ili 12) klubova. U formatu s 12 ekipa, sustav natjecanja će biti isti kao i lani te ga u ovoj objavi nećemo detaljno objašnjavati.
U formatu sa 16 klubova, za kojeg se i nadamo da će biti ostvaren, ekipe će biti podijeljene u 4 skupine po 4 kluba. Grupna faza igrati će se na vanjskom terenu ŠRC Višnjik (Banine). Iz grupe prolaze po dvije najbolje momčadi te zatim slijedi završnica knock-out sistemom, koja će se odigrati na kultnoj Mornarici.
Kao i prošle godine, zadnja subota sedmog mjeseca rezevirana je za otočki turnir na Istu. Prema tome, grupna faza lige 16 igrat će se od četvrtka do nedjelje tijekom tri tjedna, zatim slijedi pauza i turnir na Istu, a nakon toga slijedi 2 vikenda završnice na Mornarici. U opciji s 12 klubova, grupna faza se igra od petka do nedjelje, nakon toga slijedi tjedan pauze, a naposljetku i 2 vikenda završnice na Mornarici.
- U suradnji sa Udrugom košarkaških sudaca Zadarske županije nastavljamo akciju "Kazni me za dobro". Naime, za svaku utakmicu BEZ dosuđene tehničke pogreške, organizatori će donirati 200 kn u humanitarne svrhe. Udrugu kojoj će se donirati sakupljeni novac, izabrati će pobjednik natjecanja. Pravilo je da se na službenim košarkaškim utakmicama tehničke pogreške naplaćuju, ali sada će taj novac ići onima kojima je to potrebno. Kao organizatori APELIRAMO na sportsku i fer igru, a zauzvrat ćemo sebe "kazniti" za dobro - stoji u Facebook objavi ove lige.
Što se tiče broja prijavljenih ekipa i pravo igranja, ako broj prijavljenih ekipa bude veći od 16, pravo prvenstva igranja imaju ekipe koje su sudjelovale prošle godine, zatim ekipe koje su nam se javile da su zainteresirane te naposljetku i nove ekipe koje su poslale prijavu.
Liga na bazi 12 klubova počinje 3.7., a na bazi 16 klubova dan ranije, 2.7.
DETALJI PRIJAVE
- Svoje prijave šaljite na službeni e-mail lige:
zadarska.ljetna.liga@gmail.com
Kontakt broj: 099/5049703
ŠTO PRIJAVA TREBA SADRŽAVATI?
- Ime momčadi (kvart ili mjesto zadarske županije)
- Listu igrača koji će sudjelovati ( min. 8 igrača, max. 18 igrača)
- Logo momčadi (ako postoji)
- Ime, prezime, broj i e-mail osobe za kontakt
Sudjelovati mogu svi, bez obzira na dob i spol.
PRIJAVE TRAJU DO PONEDJELJKA, 22.6. U 12 SATI.
Nakon okončanja prijava, organizatori će u najkraćem mogućem roku objaviti popis ekipa koje će sudjelovati.
Ždrijeb i raspored utakmica održati će se i objaviti u petak, 26.6.
Rosteri ekipa mogu se mijenjati do nedjelje, 28.6. u 23:59. Sljedeći dan, rosteri ekipa biti će objavljeni na službenim stranicama lige.
MOMČADI ČIJE PRIJAVE BUDU PRIHVAĆENE DUŽNE SU OSIGURATI:
- Dresove/markere/majice s brojevima na leđima*
- Min. 8 - max. 12 prijavljenih igrača na dan utakmice
*Nije obvezno, ali je poželjno. Ukoliko si ne osiguraju sami, organizator osigurava markere s brojevima.
KOTIZACIJA ZA LIGU
Kotizacija po ekipi iznosi 1500 kn, a za navedeno organizator osigurava:
- Lokaciju, termin i opremu za odigravanje utakmica
- Službene osobe (suci, delegati, zapisničari i sl.)
- Vodu i klupe za momčadi
Dodatnih troškova za ekipe nema, a detalje o uplati kotizacije ćemo objasniti prijavljenim ekipama u mailu.
Liste igrača biti će proslijeđene na mail ostalih sudionika lige nakon objave konačnih rostera ekipa radi regularnosti i mogućnosti međusobne kontrole i pridržavanja istih.
Liga se igra po službenim pravilima FIBE (4 x 10 min + OT).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....