Od sramežljivih početaka 2014. godine do danas, zadarski Advent postao je jedan od važnijih i posjećenijih događaja izvan glavne turističke sezone. O uspješnosti govori i podatak o kontinuiranom porastu broja dolazaka i ostvarenih noćenja tijekom trajanja manifestacije, što ističe Zadar kao atraktivnu adventsku destinaciju.
Sve do dolaska pandemije Turistička zajednica grada Zadra je za vrijeme Adventa bilježila trend povećanja dolazaka i noćenja turista u svakoj narednoj godini. Prema podacima sustava eVisitor, u 2018. zabilježeno je povećanje od 27 posto više noćenja nego u 2017., dok je u 2019. povećanje u odnosu na prethodnu godinu bilo 15 posto.
Ljetni kulturno-zabavni programi završavaju sredinom rujna, ali se posezona obogaćuje s nekoliko važnih manifestacija. Od gastronomskih Zadar Street Food Festivala i Festivala mesa Meat Me, preko najpoznatije regate u Zadarskoj županiji Zadarske koke pa sve do Adventa, smanjuje se sezonalnost događanja i gostima pokazuje kako Zadar mogu posjetiti u bilo kojem dijelu godine.
Nakon prošle godine u kojoj se Advent pokazao kao iznimno uspješno događanje unatoč propisanim epidemiološkim mjerama, ove se godine s pravom očekuju još izvrsniji rezultati.
- Cilj je da se doživljaj Adventa pruži ne samo lokalnom stanovništvu, nego da naš Advent posjete i drugi gosti. Želimo da se duže zadrže na našem području, da upoznaju Zadar kroz gastronomiju, kulturu i glazbu. Njegova posebnost je jedna određena kompaktnost, blizina svih sadržaja koja je primjerena gradu ove veličine, kaže direktor TZ grada Zadra Mario Paleka.
Ovogodišnji Advent povezat će se s Danom Grada Zadra i blagdanom Sv. Krševana, pa tako počinje nešto ranije, već 24. studenoga i traje sve do 7. siječnja. Već je najavljeno kako će na otvaranju svirati grupa Dalmatino, a na dočeku Nove godine Tonči Huljić & Madre Badessa, klapa Rišpet i Forum.
Vikendom će nastupati poznati hrvatski izvođači, dok će radnim danima nastupati domaći bendovi i DJ-evi. Izborom izvođača nastojat će se zadovoljiti ukus različitih generacija, a naglasak će biti na čuvanju urbanog identiteta grada.
Osim na glavnoj pozornici i Trgu Petra Zoranića, određeni sadržaj će se organizirati i na još nekoliko lokacija na Poluotoku. U planu su projekcije 3D mappinga na sv. Donatu, na kojemu će se reproducirati božićne poruke, a dinamičnim svjetlosnim efektima bi se uljepšao blagdanski ugođaj u najatraktivnijem dijelu Poluotoka. Svjetlosne projekcije i vibrantne boje još će više istaknuti vizuru jednog od najprepoznatljivijih simbola našeg grada.