Reakciju županijskog vijećnika Akcije mladih Marka Pupića Bakrača na izvješće o poslovanju Global Ports Holdinga (većinskog vlasnika tvrtke Zadar International Port Operations, izabrane na natječaju za koncesiju za novi terminal luke Gaženica) prenosimo u cijelosti:
Jučer je iz PR agencije Media Val medijima pristigao mail pod naslovom Global Ports Holding objavio rekordne polugodišnje rezultate, čiji su sadržaj pojedini mediji i objavili. U objavi za javnost navodi se kako je grupa zabilježila izuzetno pozitivne rezultate u prvoj polovici godine. Navode se podaci o broju putnika, teretnom prometu i prihodima. Iz Priopćenja medijima izbačen je najvažniji podatak koji stoji u polugodišnjem izvješću a to je da li je grupa poslovala pozitivno ili negativno u prvom polugodištu 2018 godine.
Pogađate zašto ?
Naime Global Ports Holding je u prvom polugodištu 2018 godine ostvario gubitak u poslovanju od 3,6 milijuna dolara, odnosno oko 23 milijuna kuna.
Što je tu izvanredno i rekordno ? Možda jedino gubitak. Kad se na to još nadoveže gubitak iz 2017 godine od 14,1 milijuna dolara, odnosno oko 90 milijuna kuna i kreditni rejting BB- s negativnim izgledima koji spada u kategoriju smeća izvanredno da izvanrednije ne može biti. Slično izvanredno je poslovao Todorić s Agrokorom prije nego se urušio.
Valjda ovi iz PR agencija i Global Ports Holdinga drže da u Hrvatskoj žive ovce koje ne razlikuju pozitivno poslovanje od negativnog i ne znaju prosurfati po internetu kako bi utvrdili značenje kreditnog rejtinga BB- sa negativnim izgledima.
Iznenađuje neviđena upornost i besramnost kojim se postupak koncesioniranja Gaženice provodi od samog početka svim činjenicama unatoč koje smo iznijeli nebrojeno puta.
U natječajnoj dokumentaciji stajalo je da koncesionar može biti tvrtka koja posljednje tri uzastopne godine ima prihod ostvaren iz djelatnosti jednakog predmetu koncesije u iznosio najmanje 200 milijuna kuna godišnje !? Taj uvjet zadovoljava svega nekoliko tvrtki u svijetu i niti jedna u Hrvatskoj. To je kao da objavljujete natječaj za kupnju automobila u kojem navodite specifikacije i opremu točno određenog modela. Tako na natječaju nisu mogli sudjelovati Mirovinski fondovi koji imaju 90 milijardi keša kojeg nemaju gdje plasirati ali može tvrtka čiji je kreditni rejting smeće te ne mogu čak niti dati poštenu garanciju za posao u koji ulaze ( garancija od 1,1 milijun kuna koju su jedva skucali je uvreda za zdrav razum ). Kada raspišete natječaj takvog tipa na koji se faktički može javiti jedan jedini ponuđač onda je i ponuda takva kava jest, sramotna.
Potpisivanjem koncesijskog ugovora pod ovakvim uvjetima sa tvrtkom koja se nalazi u ovakvim dubiozama i dolazi iz države u kojoj se stanje rapidno pogoršava u posljednje vrijeme te joj prijeti ekonomski slom protivno je gospodarskim interesima RH.
Problem je što u ovom procesu kao i mnogo puta do sada vlast ni lokalna, ni državna, niti jedna institucija ne štiti interes RH što će u konačnici po već viđenom scenariju rezultirati enormnim štetama i pogubnim posljedicama.
Polugodišnje izvješće tvrtke Globals Ports Holding: http://www.proactiveinvestors.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....