Na današnji dana prije 29 godina, 26. kolovoza 1992. na ljetovanju na Pagu, u 42. godini, od infarkta je pozlilo splitskoj pjevačici Đurđica Barlović, umrla je nedugo nakon toga u zadarskoj bolnici.
Đurđica je najpoznatija kao pjevačica Novih fosila od 1977. do 1983. godine, kao akvizicija vođe grupe Moke u najboljem vremenu sastava. Neponovljiv glas Đurđice Barlović ostao je zabilježen na nekoliko odličnih albuma grupe.
Među pjesmama koje je obilježio Đurđicin vokal, izdvojimo "Sanjaj me", "E moj Saša", "Košulja plava", "Šuti, moj dječače plavi", "Najdraže moje", "Čuješ li me, je l' ti drago", "Ne budi me, mati", "Da te ne volim", "Ključ je ispod otirača", "Diridonda" i brojne druge.
Prije nekoliko godina skladatelj Novih fosila, danas također pokojni Rajko Dujmić za T-portal definirao je dio tajne Đurđicina pjevanja:
- Po njoj su pisane pjesme jer je imala izuzetan raspon glasa. Mogla je, primjerice, bez problema otpjevati sve, pa i bas linije. Imala je takozvanu srebrnastu boju glasa, koja je vrlo rijetka, a koja je veza između soprana i tenora. Istovremeno je bila vodeći vokal, a imala je karakteristične glasove 's' i 'š' u izgovoru, što je osvojilo djecu. Kad je, recimo, govorila neku ozbiljnu i tešku stvar, zbog tog izgovora ljudi su to lakše primili. Kad je odlučila da više neće pjevati s nama jer smo imali strašan tempo, budući da smo svirali svaki dan po jedan, ako ne i dva koncerta, bila je izuzetno poštena,rekao je Dujmić.
Nakon odlaska iz Novih fosila Đurđica je krenula u samostalnu glazbenu karijeru, u kojoj je snimila četiri albuma i pjesme "Osjećam to", "Osmijeh za kraj", "Plakat ću sutra" i druge, nažalost ne tako uspješno kao u Novim fosilima.
Đurđica Barlović, pod djevojčakim prezimenom Miličević debitirala je u splitskim Mladim batalima s pjesmama "Na vrh brda vrba mrda" "Opajdi, opajda" i "Ide svjetlo". Iza nje su ostali sinovi Borna i Hrvoje koji su nastavili očevim stomatološkim putem.
Redovita podsjećanja na obljetnice rođenja i smrti Đurđice Barlović najbolje su svejdočanstvo o njenoj važnosti ne samo za hrvatsku, nego i jugoslavensku glazbenu scenu.