Kad vas uhvate grižnja savjesti zbog ignoriranja teretane i kajanje zbog sve one naručene hrane iz dostave, neka vas utješi ovaj podatak: prema novom istraživanju, opušteni "tata" oblik tijela se vraća, a nekima je čak "napetiji" od utegnutog. Trend koji zacijelo ima neke veze s činjenicom da su u posljednjih 12 mjeseci teretane češće bile zatvorene nego otvorene i da su se mnogi od nas u lockdownu tješili hranom, potvrdilo je istraživanje koje je proveo Dating.com.
Čak 75 posto ispitanika priznalo je da preferiraj mekši i zaobljeniji tip muškog tijela od onog pomno isklesanog. Nema sumnje, pandemija je u modu vratila ono što se još prije desetak godina prozvalo "dad-bod". Pojam "tatastog tijela" populariziran je sredinom 2010. dok su pljuštale kritike na račun Leonarda DiCaprija, Chrisa Pratta, Jasona Segela i Setha Rogana, zvijezda koje su si, kojeg li šoka za Hollywood, dopustile malo se opustiti. Prošle je godine zbog "tatastog tijela" kritiziran Zac Ephron. No Zacu sad zbog toga samo može biti drago, jer, prema ispitivanju koje je Dating.com, proveo na 2000 sudionika, 20 posto ispitanih tvrdi da oblik tijela uopće nije važan kad je riječ o pronalaženju partnera, piše Stil.
I ne samo to - samo je 15 posto ispitanih navelo da im se sviđaju tijela nalik na ono u Barbienog Kena, što baca u vodu pretpostavku da su vrlo fit forme idealne za privlačenje partnera.Ovo je sjajna vijest, ne samo za sve one koji su se tijekom zime malo opustili, jer znači da se tjelesna raznolikost konačno počinje prihvaćati. Nagovijestile su nam to i određene novosti iz modne industrije, poput plus size modela na Versaceovoj reviji i 2XL muških bokserica u Rihanninoj Savage X Fenty kolekciji.
- Snimanje kampanje za Fenty bilo je nadrealno iskustvo - rekao je Steven Green, fotograf iz Kanzasa koji je u toj kampanji, za promjenu, stao pred objektiv, a ne iza njega - Zbog moje plus size veličine, u početku sam bio dosta nesiguran u sebe, bilo mi je to prvi put da se objavljuju moje fotografije bez majice. Međutim, lavina pozitivnih kritika bila mi je velika nagrada za to što sam se odvažio stati pred fotoaparat. Bilo je to nadahnjujuće, muškarci koji nikada nisu vidjeli nekoga tko sliči na njih u uobičajenom modnom editorijalu pisali su mi da su im moje fotografije dale više povjerenja u sebe.
Fentyjev i slični potezi, naravno, nisu bili povučeni iz pukog altruizma - marketinške studije više su puta dokazale kako modne tvrtke s raznolikim modelima bolje prolaze kod kupaca. Za sada su izmjene po pitanju inkluzivnosti modela primjetnije pri predstavljanju ženske odjeće nego muške, no čini se da se bi se i to moglo promijeniti.
- Modna industrija je jako napredovala i trebali bismo joj dati priznanje za ulaganje napora da se promijeni - rekao je nedavno za Vogue londosnki direktor kastinga Troy Fearn, koji među svoje klijente ubraja Guccija, Monclera i Bottera - Iako je sjajno što većina agencija za modele sada zastupa žene svih konfekcijskih veličina, to se ne može reći za njihove muške kolege. Raznolikost i zastupljenost nije samo crno-bijelo pitanje. Volio bih da se ovo proširi tako da uključuje sve ljude bez obzira na invaliditet, spol, konfekcijski broj ili rasu.